Kriteriji za vrednovanje obrazovnih sadržaja na Internetu (CROSBI ID 485743)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vrana, Radovan ; Seljan, Sanja ; Vučković, Kristina
hrvatski
Kriteriji za vrednovanje obrazovnih sadržaja na Internetu
Kako se u tom virtualnom svijetu, prepunom različitih (dez)informacija odlučiti za onu "pravu" stranicu? Koji kriteriji trebaju biti zadovoljeni da bi korisnik web stranica s punim povjerenjem upotrijebio dati sadržaj i stoje to što bi ga vraćalo na te iste stranice? Pretraživanje i kreiranje stranica dvije su osnovne upotrebe Weba, no bez obzira radi li se o jednoj ili drugoj upotrebi, stranica kao takva mora zadovoljavati određene forme, odnosno zadovoljiti neke kriterije kako bi njezino postojanje bilo opravdano. Svaki korisnik Interneta svjestan je činjenice da svi izvori nisu jednake vrijednosti niti su dovoljno pouzdani. Sve to otežava potragu za pravim informacijama pogotovo ako se radi o specijaliziranoj vrsti informacije podobnoj za određenu dob. Imajući to na umu mi smo pokušali odrediti kriterije (koji se ne mogu uzeti niti kao konačni niti kao jedini) nadajući se da ćemo na taj način barem jednim dijelom olakšati izbor "prave" stranice.
vrednovanje informacijskih izvora
nije evidentirano
engleski
Criteria for the evaluation of education resources on the Internet
nije evidentirano
information resources evaluation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
61-73.
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Šeta, Višnja
Rijeka: Prva sušačka hrvatska gimnazija u Rijeci