crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 935676

Zbornik radova

Autori: Peters, Michael Adrian; Besley, Tina; Jandrić, Petar; Bajić, Milan
Naslov: Theory and Practice of Video Publishing: Constructing the third age of the journal
Izvornik: Proceedings of AERA 2018NEW YORK, NY : AERA , 2018. .
Skup: American Educational Research Association Conference
Mjesto i datum: NEW YORK, NY, 13.-17.4.2018.
Ključne riječi: Video publishing, video journal, visual pedagogies, visual cultures, third age
Sažetak:
This paper provides a brief overview of experiences of an international consortium engaged in three inter-related projects: the Association of Visual Pedagogies, the Video Journal of Education and Pedagogy, and the series of Association of Visual Pedagogies conferences. In order to provide the projects with a theoretical and philosophical perspective, it aligns practical experiences with the theoretical classification called ‘the three ages of the journal’. The paper explores the video journal in relation to technology (text, electronic and video communication), in relation to scholarly knowledge, and in relation to education. It concludes that our practices are still by and large based in approaches inherited from previous ages, and that their further development heavily depends on our individual and collective decisions.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti,Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Puni text rada: 935676.aera18_proceeding_1304346.pdf (tekst priložen 22. Tra. 2018. u 07:12 sati)
Upisao u CROSBI: Petar Jandrić (petar.jandric@tvz.hr), 22. Tra. 2018. u 07:12 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4