crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 939662

Časopis

Autori: Marković, Suzana; Regent Turkalj IRena; Racz Aleksandar
Naslov: Koncept i mjerenje kvalitete zdravstvenih usluga
( Health Service Quality Concept and Measurement )
Izvornik: Journal Of Applied Health Sciences (1849-8361) 4 (2018), 1; 49-62
Vrsta rada: pregledni rad
Ključne riječi: kvaliteta zdravstvenih usluga, zadovoljstvo klijenta, lojalnost, model SERVQUAL
( service quality, health service quality, customer satisfaction, SERVQUAL model, measurement )
Sažetak:
Uvod. Koncept kvalitete zdravstvenih usluga istražuje se već više od dva desetljeća, ali u znanstvenoj i stručnoj praksi u RH još uvijek postoji mali broj radova u kojima se istražuje i mjeri razina zadovoljstva korisnika zdravstvenih usluga. Ciljevi rada su bili definirati koncepte kvalitete zdravstvenih usluga, istražiti modele i metode za mjerenje kvalitete zdravstvenih usluga, analizirati dosadašnja istraživanja kvalitete zdravstvenih usluga stranih i domaćih autora s naglaskom na istraživanja unutar zdravstvenog sustava, istražiti dosadašnja istraživanja i mjerenja kvalitete zdravstvenih usluga te primjenjivost modela SERVQUAL kao najčešće upotrebljavanog modela za mjerenje kvalitete usluga. Metode. Primijenjen je konceptualni pristup istraživanju u kojemu su koncept kvalitete usluga s naglaskom na koncept kvalitete zdravstvenih usluga i zadovoljstva korisnika obrađeni i izneseni usustavljeno s teorijskog stajališta, pri čemu su upotrijebljeni sekundarni izvori podataka. Rezultati. Rad donosi sustavni pregled temeljnih koncepata kvalitete zdravstvenih usluga, kao i modela mjerenja kvalitete zdravstvenih usluga s naglaskom na primjenjivost modela SERVQUAL. Zaključak. Rezultati ovog istraživanja potvrdili su da je koncept zdravstvenih usluga višedimenzionalan te je još jednom potvrđeno da je uz primjenu modela SERVQUAL moguće na jednostavan i učinkovit način saznati očekivanja, potrebe i želje korisnika zdravstvenih ustanova, kao i njihove stavove o dobivenim uslugama, a zatim ih iskoristiti u svrhu kreiranja kvalitetne ponude.
Projekt / tema: ZP UNRI 3/7
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija
URL Internet adrese: http://jahs.eu/wp-content/uploads/2018/04/005-JAHS-7.pdf
Broj citata:
Altmetric:
DOI: 10.24141/1/4/1/5
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Koncept i mjerenje kvalitete zdravstvenih usluga
Upisao u CROSBI: Aleksandar Racz (aleksandar.racz@zvu.hr), 24. Svi. 2018. u 11:35 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4