crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 940145

Zbornik radova

Autori: Dubovicki, Snježana; Mlinarević, Vesnica
Naslov: Stavovi studenata o osobinama kreativnih i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora
( Students' attitudes on characteristics of creative and self-actualized university professors )
Izvornik:
Skup: XXI. Dani psihologije u Zadru
Mjesto i datum: Zadar, Republika Hrvatska, 24-26.5.2018.
Ključne riječi: kreativnost, samoaktualizacija, humanistički pristup, sveučilišna nastava, sveučilišni profesori
( creativity, self-actualization, humanistic approach, university teaching, university professors )
Sažetak:
Vodeći se humanističkim pristupom u nastavi u radu se naglašava važnost poticanja samoaktualizacije i kreativnosti u sveučilišnome kontekstu. Pored ugodne klime i demokratskoga stila vođenja, neizostavno je bilo istražiti stavove studenata o osobinama kreativnih, a potom i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora. U radu je korišteno longitudinalno istraživanje u kojemu se ista skupina ispitanika (N=57) pratila kroz vremensko razdoblje od 2012. do 2017. godine (studenti na prvoj i na petoj godini studija). Istraživanje je provedeno sa studentima, budućim učiteljima razredne nastave na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku. U radu je korištena kombinacija kvalitativne i kvantitativne metodologije uz pomoć koje su dobiveni podatci o najznačajnijim osobinama kreativnih i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora. Sudionici istraživanja su navodili osobine sveučilišnih profesora koje oni smatraju kreativnima i samoaktualiziranima. Analizirajući studentske stavove, uočena su velika preklapanja kod osobina kreativnih i osobina samoaktualiziranih sveučilišnih profesora. Iz navedenoga možemo zaključiti da su najčešće kreativni sveučilišni profesori ujedno i samoaktualizirani.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Nije objavljen
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija,Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Puni text rada: 940145.Dubovicki__Mlinarevi_-_Abstract.docx (tekst priložen 29. Svi. 2018. u 07:39 sati)
Upisao u CROSBI: Snježana Dubovicki (sdubovicki@foozos.hr), 28. Svi. 2018. u 12:05 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4