Stavovi studenata o osobinama kreativnih i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora (CROSBI ID 662335)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dubovicki, Snježana ; Mlinarević, Vesnica
hrvatski
Stavovi studenata o osobinama kreativnih i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora
Vodeći se humanističkim pristupom u nastavi u radu se naglašava važnost poticanja samoaktualizacije i kreativnosti u sveučilišnome kontekstu. Pored ugodne klime i demokratskoga stila vođenja, neizostavno je bilo istražiti stavove studenata o osobinama kreativnih, a potom i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora. U radu je korišteno longitudinalno istraživanje u kojemu se ista skupina ispitanika (N=57) pratila kroz vremensko razdoblje od 2012. do 2017. godine (studenti na prvoj i na petoj godini studija). Istraživanje je provedeno sa studentima, budućim učiteljima razredne nastave na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku. U radu je korištena kombinacija kvalitativne i kvantitativne metodologije uz pomoć koje su dobiveni podatci o najznačajnijim osobinama kreativnih i samoaktualiziranih sveučilišnih profesora. Sudionici istraživanja su navodili osobine sveučilišnih profesora koje oni smatraju kreativnima i samoaktualiziranima. Analizirajući studentske stavove, uočena su velika preklapanja kod osobina kreativnih i osobina samoaktualiziranih sveučilišnih profesora. Iz navedenoga možemo zaključiti da su najčešće kreativni sveučilišni profesori ujedno i samoaktualizirani.
kreativnost, samoaktualizacija, humanistički pristup, sveučilišna nastava, sveučilišni profesori
nije evidentirano
engleski
Students' attitudes on characteristics of creative and self-actualized university professors
nije evidentirano
creativity, self-actualization, humanistic approach, university teaching, university professors
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Međunarodni znanstveno-stručni skup
predavanje
24.05.2018-26.05.2018
Zadar, Hrvatska