Suradnja psihologa u predškolskim ustanovama i visokoškolskih ustanova za obrazovanje psihologa: kako je unaprijediti? (CROSBI ID 663317)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Jaman Čuveljak, Kamea ; Delale Eva Anđela ; Kuterovac-Jagodić, Gordana
hrvatski
Suradnja psihologa u predškolskim ustanovama i visokoškolskih ustanova za obrazovanje psihologa: kako je unaprijediti?
Temeljne zadaće psihologa u predškolskim ustanovama prema usvojenim Standardima rada psihologa u predškolskim ustanovama obuhvaćaju prevenciju, ranu intervenciju, edukaciju i istraživanje. U opisu posla psihologa je osmišljavanje i provođenje projekata, akcijskih i drugih istraživanja, samostalno ili u suradnji sa stručnjacima iz dječjeg vrtića ili vanjskih institucija. Također, opis poslova obuhvaća suradnju s vanjskim ustanovama i institucijama ; sa stručnim institucijama, odgojno – obrazovnim ustanovama, zdravstvenim ustanovama, ustanovama socijalne skrbi, strukovnim organizacijama, društvima i pojedincima vezano za realizaciju svih ciljeva rada psihologa. Unatoč tome, suradnja psihologa u predškolskim ustanovama sa visokoškolskim ustanovama nije nužno prisutna ili bi mogla biti znatno veća. Iskustva u predškolskim ustanovama su različita, kao i u različitim dijelovima Hrvatske. Sudionici okruglog stola biti će predstavnici predškolske sekcije HPD-a i sveučilišni nastavnici, predstavnici studijskih programa psihologije u Hrvatskoj koji su nositelji kolegija iz područja relevantnih za suradnju s predškolskim ustanovama. Cilj okruglog stola je ostvariti raspravu između stručnjaka iz predškolskih ustanova i sveučilišnih nastavnika, kako bi se usporedile potrebe za međusobnom suradnjom, razmjenom znanja i iskustava između ovih ustanova. Sudionici okruglog stola razgovarat će o postojećim i procijeniti mogućnosti proširivanja oblika suradnje, što će omogućiti identificiranje potreba za suradnjom u praksi, ali i mogućnosti realizacije tih potreba u okviru postojećih studijskih programa. U kojim poslovima stručnjaci u predškolskim ustanovama trebaju podršku i mogu unaprijediti svoj rad suradnjom sa visokoškolskim ustanovama te kako bi se tom suradnjom moglo unaprijediti rad psihologa u predškolskim ustanovama, a kako obrazovanje studenata psihologije u Hrvatskoj, neka su pitanja su za diskusiju u okviru ovog okruglog stola. U prvom dijelu okruglog stola bit će prezentirani rezultati ankete o suradnji provedene u predškolskoj sekciji psihologa. U drugom dijelu okruglog stola nositelji obveznih i/ili izbornih kolegija izvijestit će o oblicima suradnje u njihovoj visokoškolskoj ustanovi. Treći dio bit će posvećen raspravi između stručnjaka iz prakse i sveučilišnih nastavnika, u kojoj će se procijeniti aktualne potrebe i oblici suradnje. Okrugli stol trebao bi doprinijeti razumijevanju postojeće suradnje i dati prijedloge i preporuke za unapređivanje suradnje predškolskih i visokoškolskih ustanova.
psiholozi, suradnja, predškolske ustanove, visokoškolske ustanove
nije evidentirano
engleski
How to Improve Collaboration of Psychologists in the field of Psychological Education within Preschool Institutions and Higher Education Institutions
nije evidentirano
psychologists, preschool institutions, higher education institutions
nije evidentirano
Podaci o prilogu
206-206.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Suvremeni izazovi psihologije rada i organizacijske psihologije. 21. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Sušanj, Zoran ; Miletić, Irena ; Kalebić Maglica Barbara ; Lopižić, Josip
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD)
978-953-55079-2-5
Podaci o skupu
21. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
ostalo
01.01.2013-01.01.2013
Zagreb, Hrvatska