crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 944389

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Vučenović, Dario
Naslov: Emocionalna inteligencija i emocionalna pismenost
( Emotional intelligence and emotional literacy )
Knjiga: Komunikacija odgaja - odgoj komunicira. Emocionalna i medijska pismenost
Urednik/ci: Marković, Nedjeljko
Izdavač: Pragma
Grad: Zagreb
Godina: 2015
Raspon stranica:: 10-20
ISBN: 9789535608868
Ključne riječi: emocionalna pismenost, programi emocionalnog opismenjavanja
( emotional intelligence, emotional literacy programs )
Sažetak:
Najučinkovitiji programi emocionalnog opismenjavanja podrazumijevaju suradnju škola, obitelji i društva, a za dugoročne efekte važno je da oni traju najmanje nekoliko mjeseci i da se periodično ponavljaju. Emocionalna pismenost najbolje se usvaja kada je ugrađena u standardni plan i program rada, a učenici puno bolje i kvalitetnije uče kroz iskustvo i sudjelovanje. Svaki program jačanja emocionalnih kapaciteta mora biti utemeljen na poznatoj i provjerenoj teoriji, imati jasne ciljeve i metode rada, vodeći računa o dobi, potrebama i karakteristikama učenika, ali i načine vrednovanja uspješnosti samog programa. Kako pokazuju istraživanja, nakon provođenja programa emocionalnog opismenjavanja, učenici proširuju rječnik, bolji su u razumijevanju i pisanju, kreativniji i skloniji kritičkom mišljenju.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Interdisciplinarne društvene znanosti
URL Internet adrese: http://www.udruga-pragma.hr/wp-content/uploads/2015/10/komunikacija-odgaja-odgoj-komunicira.pdf
Upisao u CROSBI: Dario Vučenović (dvucenovi@unizd.hr), 23. Lip. 2018. u 14:54 sati
Napomene:
Publikacija je nastala u sklopu projekta , , Opiši me!'' - poticanje emocionalne i medijske pismenosti kod djece i adolescenata, a financiran je od strane Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, u sklopu natječaja za projekte usmjerene prevenciji nasilja.



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4