Emocionalna inteligencija i emocionalna pismenost (CROSBI ID 61407)
Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vučenović, Dario
hrvatski
Emocionalna inteligencija i emocionalna pismenost
Najučinkovitiji programi emocionalnog opismenjavanja podrazumijevaju suradnju škola, obitelji i društva, a za dugoročne efekte važno je da oni traju najmanje nekoliko mjeseci i da se periodično ponavljaju. Emocionalna pismenost najbolje se usvaja kada je ugrađena u standardni plan i program rada, a učenici puno bolje i kvalitetnije uče kroz iskustvo i sudjelovanje. Svaki program jačanja emocionalnih kapaciteta mora biti utemeljen na poznatoj i provjerenoj teoriji, imati jasne ciljeve i metode rada, vodeći računa o dobi, potrebama i karakteristikama učenika, ali i načine vrednovanja uspješnosti samog programa. Kako pokazuju istraživanja, nakon provođenja programa emocionalnog opismenjavanja, učenici proširuju rječnik, bolji su u razumijevanju i pisanju, kreativniji i skloniji kritičkom mišljenju.
emocionalna pismenost, programi emocionalnog opismenjavanja
Publikacija je nastala u sklopu projekta , , Opiši me!'' - poticanje emocionalne i medijske pismenosti kod djece i adolescenata, a financiran je od strane Ministarstva za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku, u sklopu natječaja za projekte usmjerene prevenciji nasilja.
engleski
Emotional intelligence and emotional literacy
nije evidentirano
emotional intelligence, emotional literacy programs
nije evidentirano
Podaci o prilogu
10-20.
objavljeno
Podaci o knjizi
Komunikacija odgaja - odgoj komunicira. Emocionalna i medijska pismenost
Marković, Nedjeljko
Zagreb: Pragma
2015.
9789535608868