crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 944428

Zbornik radova

Autori: Rakocija, Silvana; Mavar, Mladen; Vučenović, Dario
Naslov: Anksioznost, samopoštovanje i školski uspjeh učenika različite dobi
( Anxiety, self-esteem and school success in students of different ages )
Izvornik: XV godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Prevencija, (re)habilitacija, psihoedukacija kroz interdisciplinarnost. Knjiga sažetaka / Lopižić, Josip (ur.). - Dubrovnik : Hrvatsko psihološko društvo ; Društvo psihologa Dubrovnik , 2007. 127-127.
Skup: XV. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum: Cavtat, Hrvatska, 14-17.11.2007
Ključne riječi: anksioznost, samopoštovanje, školski uspjeh, učenici
( anxiety, self-esteem, academic success, students )
Sažetak:
Istraživanjem se pokušala utvrditi relacija različitih aspekata anksioznosti sa samopoštovanjem i školskim uspjehom u različitim dobnim skupinama. Provedeno je na 240 učenika osnovnih i srednjih škola, a korištena je skala anksioznosti AFS i Coopersmithov upitnik samopoštovanja. Prema dobivenim rezultatima, u odnosima između anksioznosti, samopoštovanja i školskog uspjeha s godinama školovanja dolazi do promjena. Dok se na razini opće anksioznosti i samopoštovanja učenici različitih dobnih skupina ne razlikuju, na subskalama ispitne anksioznosti i socijalne poželjnosti stariji učenici postižu značajno niže rezultete. Evidentirano je i smanjivanje povezanosti između ispitne i opće anksioznosti, samopoštovanja i školskog uspjeha te između anksioznosti i školskog uspjeha, s povećanjem godina školovanja. Takvi rezultati sugeriraju da kod starijih učenika faktori koju nisu u vezi sa školskim situacijama postaju značajniji za samopoštovanje, što je u skladu s njihovom sve većom potrebom za nezavisnošću i samopotvrđivanjem u izvanškolskim aktivnostima.
Vrsta sudjelovanja: Poster
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Upisao u CROSBI: Dario Vučenović (dvucenovi@unizd.hr), 23. Lip. 2018. u 20:13 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4