Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konstrukt emocionalne inteligencije: kroskulturalna validacija (CROSBI ID 663429)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Takšić, Vladimir ; Faria, Luisa ; Lima Santos, Nelson ; Vučenović, Dario ; Mohorić, Tamara ; Avsec, Andreja Konstrukt emocionalne inteligencije: kroskulturalna validacija // XVII. dani psihologije. Knjiga sažetaka / Sorić, Izabela ; Čubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana et al. (ur.). Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2010. str. 17-17

Podaci o odgovornosti

Takšić, Vladimir ; Faria, Luisa ; Lima Santos, Nelson ; Vučenović, Dario ; Mohorić, Tamara ; Avsec, Andreja

hrvatski

Konstrukt emocionalne inteligencije: kroskulturalna validacija

Cilj je simpozija prikazati rezultate multikulturalnih istraživanja Upitnika emocionalnih kompetentnosti (UEK-45), kao jednog mjernog instrumenta za samoprocjenu vlastitih emocionalnih sposobnosti u 12 različitih zemalja na četiri kontinenta. Osim toga, prikazat će se metrijske osobine i komentirati sličnosti i razlike na tri komponente emocionalne kompetentnosti, kao i spolne razlike unutar različitih zemalja.

emocionalna inteligencija, mjerenje, multikurlturalna istraživanja

nije evidentirano

engleski

The construct of emotional intelligence: cross- cultural validation

nije evidentirano

emotional intelligence, measurement, multicultural research

nije evidentirano

Podaci o prilogu

17-17.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XVII. dani psihologije. Knjiga sažetaka

Sorić, Izabela ; Čubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Penezić, Zvjezdan

Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru

978-953-7237-65-3

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveno stručni skup XVII. dani psihologije.

predavanje

27.05.2010-29.05.2010

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija