crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 944483

Zbornik radova

Autori: Vučenović, Dario; Hajncl, Ljerka
Naslov: Značaj emocionalne inteligencije u prevenciji poremećaja u ponašanju kod djece i mladih
( The Importance of Emotional Intelligence in Preventing Behavioral Disorders in Children and Youth )
Izvornik: 2. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe. Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.). - Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo , 2014. 144-144 (ISBN: 978-953-55079-4-9).
Skup: 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe
Mjesto i datum: Rovinj, Hrvatska, 05-08.11.2014.
Ključne riječi: emocionalna inteligencija, poremećaji u ponašanju, agresivnost
( emotional intelligence, behavior disorders, aggression )
Sažetak:
Rezultati istraživanja ukazuju na podatak da su individualne razlike među pojedincima u emocionalnoj inteligenciji, mjerenoj kao sposobnost Multifaktorskom skalom emocionalne inteligencije (MEIS), pozitivno povezane s njihovim prosocijalnim tendencijama i kvalitetom socijalnih odnosa. S druge strane, niska razina emocionalne inteligencije predviđa interpersonalne konflikte, a adolescenti s nižom razinom emocionalne inteligencije procijenjeni su agresivnijim i iskazuju konfliktnija ponašanja od vršnjaka s višom razinom EI. Neki autori navode da mladi koji imaju višu EI u prosjeku značajno manje konzumiraju alkohol i opojne droge, te uspješnije rješavaju sukobe i imaju nižu razinu agresije. Iz navedenog bi se moglo zaključiti da je emocionalna inteligencije jako važna za grupne odnose jer EI pojedinci izbjegavaju sukobe, spremni su na suradnju i timski rad. Istraživanja također potvrđuju da je EI djeteta negativno povezana s agresivnošću, a pozitivno s prihvaćanjem vršnjaka.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
Upisao u CROSBI: Dario Vučenović (dvucenovi@unizd.hr), 24. Lip. 2018. u 15:46 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4