crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 945390

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Anđić, Dunja
Naslov: Profesionalni razvoj i kompetencije učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj
( Professional Development and Competence of Teachers in Education and Development for Sustainable Development )
Knjiga: Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnosti transverzalne kompetencije
Urednik/ci: Čepić, R.: Kalin, J.
Izdavač: Učiteljski fakultet: Sveučilište u Rijeci
Grad: Učiteljski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Rijeci
Godina: 2017
Raspon stranica:: 87-118
ISBN: 978-953-7917-07-4
Ključne riječi: Učitelji, kompetencije, odgoj i obrazovanje za održivi razvoj
( teacher, competence, education for sustainable devlopment )
Sažetak:
U poglavlju Profesionalni razvoj i kompetencije učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj razmatraju se određenja profesionalnog razvoja učitelja, odnos inicijalnog obrazovanja i stručnog usavršavanja učitelja kao neizostavnog čimbenika u razvoju i implementaciji odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama. Poglavlje pruža prikaz najvažnijih kompetencijskih pristupa/modela i okvira za razvoj kompetencija učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj te određenja kompetencija odgoja i obrazovanja za održivi razvoj kao ključnih, transverzalnih i cjeloživotnih kompetencija koje bi trebao posjedovati suvremeni učitelj u školama.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: Dunja Anđić (dunja.andic@uniri.hr), 29. Lip. 2018. u 14:19 sati
Napomene:
Dio teksta monografije je na engleskom jeziku.



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4