crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 951289

Časopis

Autori: Bubić, Andreja
Naslov: Prediktori očekivanja o profesionalnim ishodima kod studenata odgojiteljskih, učiteljskih i nastavničkih studija
( Predictors of Vocational Outcome Expectations Among Future Teachers and Educators )
Izvornik: Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja (1330-0288) 26 (2018), 4; 499-518
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: donošenje odluka, očekivanja o profesionalnim ishodima, samoefikasnost u odlučivanju o karijeri, samopercipirana zapošljivost, temeljna samoevaluacija
( decision making, vocational outcome expectations, career decision self-efficacy, self-perceived employability, core self-evaluations. )
Sažetak:
Postavljanje očekivanja o profesionalnoj budućnosti važan je element odlučivanja o karijeri, kao i odabira ponašanja usmjerenih ostvarenju profesionalnih ciljeva. Provedeno je istraživanje bilo usmjereno ispitivanju spomenutih očekivanja, kao i njihove povezanosti s temeljnim samoevaluacijama, samopercipiranom zapošljivosti i samoefikasnosti u odlučivanju o karijeri pojedinaca. U istraživanju je testirana i hipoteza o medijacijskoj ulozi samoefikasnosti u odlučivanju o karijeri u objašnjenju povezanosti temeljne samoevaluacije i samopercipirane zapošljivosti sa studentskim očekivanjima o profesionalnim ishodima. U istraživanju je sudjelovao 301 student odgojiteljskih, učiteljskih i nastavničkih studija, a primijenjeni su instrumenti za ispitivanje temeljne samoevaluacije, samopercipirane zapošljivosti, samoefikasnosti u odlučivanju o karijeri i očekivanja o profesionalnim ishodima. Temeljna samoevaluacija, samopercipirana zapošljivost i samoefikasnost u odlučivanju o karijeri potvrđeni su kao statistički značajni prediktori studentskih očekivanja o profesionalnim ishodima. Pritom je doprinos temeljne samoevaluacije i samopercipirane zapošljivosti studentskim očekivanjima bio posredovan njihovom samoefikasnošću u odlučivanju o karijeri. Ovi nalazi potvrđuju i proširuju dosadašnje spoznaje o važnosti uvjerenja o vlastitim sposobnostima i osobinama za očekivanja o profesionalnim ishodima.
Izvorni jezik: HRV
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Current Contents Connect (CCC)
Scopus
SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Social Science Citation Index (SSCI) (sastavni dio Web of Science Core Collectiona)
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Prediktori očekivanja o profesionalnim ishodima kod studenata odgojiteljskih, učiteljskih i nastavničkih studija
Upisao u CROSBI: Andreja Bubić (abubic@ffst.hr), 25. Kol. 2018. u 15:44 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4