crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 952030

Zbornik radova

Autori: Bubić, Andreja; Barać, Bruno, Tošić, Antonela
Naslov: Odrednice roditeljske uključenost u školski život djece
( Determinants of parental involvement in children's school lives )
Izvornik: XXI. Dani psihologije u Zadru - Sažeci priopćenja / Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea ; Ćubela Adorić, Vera ; Dodaj, Arta ; Gregov, Ljiljana ; Ivanov, Lozena ; Macuka, Ivana ; Nekić, Marina ; Tucak Junaković, Ivana ; Valerjev, Pavle ; Vidaković, Marina (ur.). - Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za psihologiju , 2018. 41-41 (ISBN: 978-953-331-196-8).
Skup: XX. Dani psihologije u Zadru
Mjesto i datum: Zadar, 24-26.05.2018.
Ključne riječi: epistemička uvjerenja, modeliranje, obrazovanje, potkrepljivanje, roditeljska uključenost, stavovi o obrazovanju
( epistemic beliefs, modeling, reinforcement, parental involvement, attitudes towards education )
Sažetak:
Roditelji imaju važnu ulogu u svim aspektima dječjeg života, koji dakako uključuje i onaj obrazovni. Prethodna istraživanja pokazuju kako je uključenost roditelja u školski život djece jako važna za dječja školska postignuća i zadovoljstvo školom. U provedenom istraživanju ispitan je utjecaj demografskih karakteristika roditelja učenika osnovnih škola, kao i nekih aspekata njihovih epistemičkih te uvjerenja o vrijednosti obrazovanja i implicitnih teorija o prirodi dječjih sposobnosti za ponašanja usmjerena modeliranju i potkrepljivanju pozitivnih ponašanja kod djece. Dobiveni rezultati izdvojili su teorije o prirodi sposobnosti djece kao statistički značajne prediktore modeliranja i potkrepljivanja pozitivnih ponašanja kod djece. Pritom su uvjerenja roditelja o tome kako se dječje sposobnosti mogu mijenjati i razvijati bila povezana s višom razinom spomenutih aspekata uključenosti roditelja u školski život djece. Nadalje, pozitivniji stavovi o važnosti obrazovanja te nedvojbenosti znanja bili su povezani sa modeliranjem, dok su majke i osobe višeg obrazovnog statusa bile više uključene u potkrepljivanje pozitivnih ponašanja djece. Dobiveni rezultati potvrđuju i proširuju prethodne nalaze vezane uz važnost uvjerenja roditelja o karakteristikama znanja i procesa stjecanja znanja u školi za njihova ponašanja i uključenost u školski život djece.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Upisao u CROSBI: Andreja Bubić (abubic@ffst.hr), 31. Kol. 2018. u 14:20 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4