Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Motivacija za učenje glazbe kod studenata učiteljskih studija kroz perspektivu teorija motivacije (CROSBI ID 255611)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Nikolić, Lidija ; Šenk, Ivana Motivacija za učenje glazbe kod studenata učiteljskih studija kroz perspektivu teorija motivacije // Zbornik Odseka za pedagogiju, 27 (2018), 53-84. doi: 10.19090/zop.2018.27.53-84

Podaci o odgovornosti

Nikolić, Lidija ; Šenk, Ivana

hrvatski

Motivacija za učenje glazbe kod studenata učiteljskih studija kroz perspektivu teorija motivacije

U radu se razmatra problem motivacije studenata za učenje glazbe u kontekstu obaveznoga glazbenog obrazovanja na studijima za buduće učitelje razredne nastave. Namjera je uputiti na čimbenike motivacije studenata za učenje glazbe kako bi nastava glazbe na učiteljskom studiju bila što učinkovitija te kako bi se olakšalo stjecanje kompetencija za vođenje nastave glazbe budućih učitelja. Predstavljene su tri teorije motivacije koje se konceptualno mogu primijeniti na motivaciju studenata, budućih učitelja za učenje glazbe na studiju, a to su atribucijska teorija, teorija ciljne orijentacije i teorija očekivanja-vrednovanja. Primjenom navedenih teorija na kontekst učenja glazbe na učiteljskim studijima istaknule su se varijable percepcije sposobnosti studenata, ulaganja truda, uspješnosti, afektivne i vrijednosne komponente motivacije. Teorija koja obuhvaća najviše elemenata važnih za glazbeno obrazovanje studenata učiteljskih studija jest teorija očekivanja-vrednovanja koja bi se mogla rabiti u budućim istraživanjima. Pregled dosadašnjih istraživanja motivacije u glazbenom obrazovanju pokazao je kako nastavnici mogu djelovati na povećanje motivacije za učenje glazbe ohrabrivanjem studenata na usvajanje atribucija vezanih uz ulaganje truda, poticanjem ciljne orijentacije studenata prema ciljevima učenja, omogućavanjem uspješnosti studenata u glazbi, ponudom brojnih i različitih glazbenih zadataka, ocjenjivanjem studenata temeljem uloženoga truda te sustavnim djelovanjem na razvoj vrijednosne komponente stavova studenata o glazbenom obrazovanju.

atribucije ulaganja truda, glazbeno obrazovanje, motivacija za učenje glazbe, percepcija glazbenih sposobnosti, studenti učiteljskoga studija

nije evidentirano

engleski

Motivation of students of teacher studies to learn music trough the lens of motivation theories

nije evidentirano

effort-based attribution, music education, motivation to learn music, perception of music abilities, students of teacher studies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27

2018.

53-84

objavljeno

2466-5207

10.19090/zop.2018.27.53-84

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice