crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 96355

Časopis

Autori: Horvat, Jasna; Marković, Suzana; Perenčević, Mile
Naslov: E-Business i CAWI metoda istraživanja tržišta u turizmu
( E-Business and the CAWI Method of Market research in Tourism )
Izvornik: Turizam (0494-2639) 49 (2001), 2; 175-186
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: CAWI; metoda istraživanja tržišta; CADAC; primjena; e-business; turizam
( CAWI; method of market research; CADAC; application; e-business; tourism )
Sažetak:
Posljedica postignuuća na području informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT) jest porasst poslovnih aktivnosti putem Interneta (e-business), ali i razvoj metoda istraživanja tržišta podržanih računalom. NAvedena promjena prisutna je i u turizmu, a ogleda se u mogućnosstima oglašavanja i rezerviranja preko Interneta te istraživanja tržišta uporabom CADAC metoda. CAWI metoda istraživanja tržišta omogućuje istraživanje tržišnog on-line korisnika turističkih usluga. Kako on-line korisnici turističkih usluga čine samo jedan tržišni segment, primjena ICDC metode omogućuje korigiranje uzorka, kao osnovnog nedostatka CAWI metode. Moguće je reći kako je kombiniranje poslovanja putem Interneta s analiziranja tržišta preko Interneta jedna od bitnih značajki e-businessa u turizmu. Članak prikazuje osnove karakteristike CAWI metode kao jedne od CADAC metoda, te uspoređuje mogućnosti njezine primjene u turizmu s obzirom na ostale bitne značajke e-businessa u turizmu.
Projekt / tema: 116002, 010008, 0010016, 0010014
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Ekonomija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: E-Business i CAWI metoda istraživanja tržišta u turizmu



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4