crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 971638

Zbornik radova

Autori: Kušer, Martina; Tomičić Furjan, Martina; Hrustek, Larisa
Naslov: Identifikacija kupaca i kreiranje marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu
( Customer identification and marketing strategy creation for a new product or service )
Izvornik: Book of papers THEME: ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN MARKETING / Iva Gregurec (ur.). - Varaždin : CRODMA , 2018. 49-56.
Skup: 3rd Croatian Direct Marketing Association Conference
Mjesto i datum: Varaždin, Hrvatska, 12.10.2018.
Ključne riječi: identifikacija kupaca, profiliranje kupaca, razvojne metode, marketinška strategija
( customer identification, customer profiling, development methods, marketing strategy )
Sažetak:
Razvoj novog proizvoda ili usluge najčešće je iniciran novom potrebom postojećih kupaca. To znači da trenutni proizvod ili usluga više nisu dostatni za potrebe tržišta te je razvoj novog proizvoda ili usluge odgovor na novu potrebu. Međutim, u nekim slučajevima prvo se pojavi ideja za potpuno novi proizvod ili uslugu, za koju još nisu definirani potencijalni kupci. U tom slučaju za novu ideju potrebno je identificirati kupce, njihove potrebe koje će novi proizvod ili usluga zadovoljiti, koje probleme će rješavati te na koji način. U ovom radu biti će opisana primjena suvremenih razvojnih metoda za identifikaciju i profiliranje kupaca te određivanje vrijednosti koje im novi proizvod ili usluga pružaju. Nakon toga će biti opisano kako se rezultati primjene tih metoda mogu iskoristiti kod kreiranja marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti
URL Internet adrese: http://crodma.hr/wp-content/uploads/2018/10/CRODMA2018-2.pdf
Upisao u CROSBI: Martina Tomičić (martina.tomicic@foi.hr), 30. Stu. 2018. u 09:44 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4