Video pismenost u nastavi i učenju ( Video literacy in teaching and learning )
Vrsta:
završni rad - diplomski/integralni studij
Fakultet:
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Sveučilište:
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Mjesto:
Zagreb
Datum:
20.09.
Godina:
2016
Stranica:
55
Mentor:
Jandrić, Petar
Ključne riječi:
digitalna pismenost ; video pismenost ( digital literacy ; video literacy )
Sažetak:
Ovaj rad govori o digitalnoj i video pismenosti, te njihovom utjecaju na nastavu i učenje. Ovaj rad prikazuje vještine potrebne da bi pojedinac, bez obzira na razinu obrazovanja, bio digitalno i video pismen. Rad je podijeljen u dvije cjeline. Prva cjelina govori o digitalnoj pismenosti gdje je cilj objasniti osnovne vještine, komponente i elemente digitalne pismenosti. Drugi dio govori o video pismenosti, video pismenosti u kontekstu edukacije, te vještinama koje su potrebne da bi osoba bila digitalno i video pismena.
Izvorni jezik:
HRV
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti,Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Upisao u CROSBI:
Petar Jandrić (petar.jandric@tvz.hr), 14. Sij. 2019. u 11:57 sati