crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 979311

Disertacija

Autor: Osterman, Petar
Naslov: POTENCIJAL KOLABORATIVNOG UČENJA ZA POBOLJŠANJE NASTAVE U VISOKOM OBRAZOVANJU
( Collaborative learning in higher education )
Vrsta: završni rad - diplomski/integralni studij
Fakultet: Tehničko veleučilište u Zagrebu
Sveučilište: Tehničko veleučilište u Zagrebu
Mjesto: Zagreb
Datum: 05.11.
Godina: 2015
Stranica: 56
Mentor: Jandrić, Petar
Ključne riječi: kolaborativno učenje ; visoko obrazovanje
( collaborative learning ; Higher education )
Sažetak:
Pojavom novih tehnologija u visoko obrazovnim institucijama, pojavio se i potencijal za promjenom obrazovne prakse u smjeru kolaborativnog učenja. Ipak takva promjena zahtjeva preispitivanje temelja i ciljeva prevladavajuće kulture učenja. U radu će se pokazati teoretska pozadina kolaborativnog učenja, te kako je informatička revolucija utjecala na prijelaz sa teoretskog kolaborativnog učenja na CSCL model. U nastavku je dan kratki pregled faza koje su potrebne za implementaciju CSCL-a, te koji su izazovi i promjene u obrazovnom procesu i u studentskom pristupu obrazovanju, načini na koje ih se može poticati kako bi se odmaknuli od individualnog pristupa učenju i prihvatili kolaborativne vještine, koje potiču kritičko razmišljanje. Na kraju rada su prikazane Moodle aktivnosti koje omogućavaju kolaborativnu nastavu unutar tog sustava.
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti,Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Upisao u CROSBI: Petar Jandrić (petar.jandric@tvz.hr), 14. Sij. 2019. u 12:10 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4