Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga Facebooka u osnovnoškolskom obrazovanju (CROSBI ID 424812)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mučnjak, Goran Uloga Facebooka u osnovnoškolskom obrazovanju / Jandrić, Petar (mentor); Zagreb, Tehničko veleučilište u Zagrebu, . 2015

Podaci o odgovornosti

Mučnjak, Goran

Jandrić, Petar

hrvatski

Uloga Facebooka u osnovnoškolskom obrazovanju

Ovaj rad analizira prednosti i nedostatke učenja putem Web 2.0 aplikacije / društvene mreže Facebook. Budući da velik broj učenika sedmih i osmih razreda svakodnevno koristi Facebook, uz suglasnost roditelja ovaj rad koristi Facebook u edukativne svrhe. Temeljeno na stvarnom iskustvu učenja putem Facebooka i povratnim informacijama učenika koji su sudjelovali u virtualnom učenju tijekom školske godine 2014./2015., u ovom radu promišlja se o budućim mogućnostima učenja putem Facebooka, ali i o mogućim preprekama i nedostacima takvog načina učenja. Uvođenjem Facebooka u nastavu osnovne škole uvodi se vrlo specifična metoda učenja koja je poznata u nekim zapadnoeuropskim školama, ali je vrlo rijetka u hrvatskim školama. Projekt učenja putem Facebook grupe proveo se tijekom školske godine 2014./2015. u 7. razredu Osnovne škole Dobriše Cesarića u Zagrebu. Na kraju rada prikazani su rezultati projekta koji su poslužili kao temelj za diskusiju ovog diplomskog rada.

Facebook ; osnovno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Facebook in primary education

nije evidentirano

Facebook ; primary education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

05.11.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tehničko veleučilište u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti