crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 979317

Disertacija

Autor: Bajić, Milan
Naslov: Unapređenje visokoškolske nastave primjenom informacijske tehnologije: studija slučaja
( Improvement in HE teaching through IT: case study )
Vrsta: završni rad - diplomski/integralni studij
Fakultet: Tehničko veleučilište u Zagrebu
Sveučilište: Tehničko veleučilište u Zagrebu
Mjesto: Zagreb
Datum: 29.06.
Godina: 2015
Stranica: 89
Mentor: Jandrić, Petar
Ključne riječi: visokoškolsko obrazovanje ; ICT ; studija slučaja
( higher education ; ICT ; case study )
Sažetak:
Rad analizira korištenje informacijskih tehnologija u radu visokoškolskih institucija primjenom metode studije slučaja na primjeru Tehničkog veleučilišta u Zagrebu. Rad se sastoji od tri osnovna dijela: istraživanja povijesnog konteksta, istraživanja trenutnog stanja, te identifikacije mogućih smjerova razvoja. U prvom dijelu, rad istražuje općeniti povijesni kontekst uporabe informacijskih tehnologija na inozemnim i domaćim visokoškolskim institucijama. Istraživanje povezuje povijesni kontekst uporabe informacijskih tehnologija na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu sa trenutnim stanjem korištenja informacijskih tehnologija u nastavnom i nenastavnom radu. Potom rad povezuje rezultate istraživanja prošlosti i sadašnjosti sa smjernicama Europske unije i primjerima najbolje prakse iz zemlje i inozemstva. Na taj način, rad identificira moguće pristupe unapređenju visokoškolske prakse putem korištenja informacijskih tehnologija, te ukratko analizira osnovne prednosti i mane identificiranih pristupa.
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti,Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Upisao u CROSBI: Petar Jandrić (petar.jandric@tvz.hr), 14. Sij. 2019. u 12:18 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4