Unapređenje visokoškolske nastave primjenom informacijske tehnologije: studija slučaja (CROSBI ID 424813)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bajić, Milan
Jandrić, Petar
hrvatski
Unapređenje visokoškolske nastave primjenom informacijske tehnologije: studija slučaja
Rad analizira korištenje informacijskih tehnologija u radu visokoškolskih institucija primjenom metode studije slučaja na primjeru Tehničkog veleučilišta u Zagrebu. Rad se sastoji od tri osnovna dijela: istraživanja povijesnog konteksta, istraživanja trenutnog stanja, te identifikacije mogućih smjerova razvoja. U prvom dijelu, rad istražuje općeniti povijesni kontekst uporabe informacijskih tehnologija na inozemnim i domaćim visokoškolskim institucijama. Istraživanje povezuje povijesni kontekst uporabe informacijskih tehnologija na Tehničkom veleučilištu u Zagrebu sa trenutnim stanjem korištenja informacijskih tehnologija u nastavnom i nenastavnom radu. Potom rad povezuje rezultate istraživanja prošlosti i sadašnjosti sa smjernicama Europske unije i primjerima najbolje prakse iz zemlje i inozemstva. Na taj način, rad identificira moguće pristupe unapređenju visokoškolske prakse putem korištenja informacijskih tehnologija, te ukratko analizira osnovne prednosti i mane identificiranih pristupa.
visokoškolsko obrazovanje ; ICT ; studija slučaja
nije evidentirano
engleski
Improvement in HE teaching through IT: case study
nije evidentirano
higher education ; ICT ; case study
nije evidentirano
Podaci o izdanju
89
29.06.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Zagreb