crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 979322

Disertacija

Autor: Čubrić, Mario
Naslov: Prikriveno oglašavanje u medijima
( Hidden advertisement )
Vrsta: završni rad - diplomski/integralni studij
Fakultet: Tehničko veleučilište u Zagrebu
Sveučilište: Tehničko veleučilište u Zagrebu
Mjesto: Zagreb
Datum: 05.03.
Godina: 2015
Stranica: 49
Mentor: Jandrić, Petar
Ključne riječi: prikriveno oglašavanje
( hidden advertising )
Sažetak:
U prvom djelu ovoga rada, navest ću nekoliko definicija i shvaćanja pojma oglašavanja ali i objašnjavam značenje onih pojmova, koji su usko vezani za oglašavanje te utvrđujem njihove različitosti u svakodnevnoj uporabi. U nastavku prvoga djela ukratko prepričavam povijesni razvoj nastanka oglašavanja i pojavu prekrivenog oglašavanja kao rezultat zasičenosti tržišta raznim reklamama. U drugom djelu obradit ću temu klasično oglašavanje. U pokušaju da stvorim cjelovitu sliku o klasičnom oglašavanju koja će nam služiti kasnije u radu za utvrđivanje granica između klasičnoga i prikrivenoga oglašavanja, navodim zakonske regulative i razna shvaćanja tog pojma, govorim o vrstama klasičnog oglašavanja, copywriterima koji su zaduženi za pisanje reklamnih poruka te dajem primjere oglašavanja sa ilustracijom. U trećem djelu rada govorit ću o karakteristikama prikrivenog oglašavanja, također navodim zakonske regulative i obrađujem pojavu prikrivenog oglašavanja s primjerima u novinama, u reklamama na televiziji i u filmu. S obzirom da je prikriveno oglašavaje nastalo kao rješenje za medijsku prezasičenosti reklamama i rastuću odbojnost prema istome od strane korisnika masovnih medija, cilj takve vrste oglašavanja jest prikriti oglas, transformirati, „zamotati“ ga u nešto drugo, u nešto čemu ljudi vjeruju tj. nešto što ne izbjegavaju. Znanstvena istraživanja pokazuju kako se prikriveni oglasi danas nalaze u svim medijima te upućuju na nelegitimnost takve vrste oglašavanja. Postavlja se pitanje zašto nitko ne reagira kada su pokazatelji istoga prešli u našu svakodnevnicu. U četvrtom i možda najvažnijem djelu ovoga rada istražit ću granice između klasičnog i prikrivenog oglašavanja.
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti
Upisao u CROSBI: Petar Jandrić (petar.jandric@tvz.hr), 14. Sij. 2019. u 12:28 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4