crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 979331

Disertacija

Autor: Štetner, Dominik
Naslov: Marketinška efikasnost reklamnih poruka na osobnim i institucionalnim Facebook profilima
( Marketing efficiency of advertisements on personal and institutional Facebook profiles )
Vrsta: završni rad - diplomski/integralni studij
Fakultet: Tehničko veleučilište u Zagrebu
Sveučilište: Tehničko veleučilište u Zagrebu
Mjesto: Zagreb
Datum: 24.09.
Godina: 2013
Stranica: 41
Mentor: Jandrić, Petar
Ključne riječi: marketing ; Facebook
( marketing ; Facebook )
Sažetak:
Ovaj završni rad istražuje marketinšku efikasnost reklamnih poruka na osobnom i institucionalnom Facebook profilu putem matematičkih metoda analize društvenih mreža (social network analysis). U prvom djelu rada je pregled teoriskih dostignuća relevantnih za područje istraživanja i shvaćanje osnovnih pojmova vezanih za analizu društvenih mreža. Drugi dio rada prikazuje metodologiju prikupljanja i analiziranja podataka potrebnih za istraživanje. U trećem dijelu je objašnjena metodologija istraživanja sa identifikacijom ograničenja i dobiveni razultati. Četvrti dio rada je analiza prikupljenih podataka i diskusija rezultata vezanih za marketinšku efikasnost odnosno usporedba osobnih i isntitucijskih profila.
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti
Upisao u CROSBI: Petar Jandrić (petar.jandric@tvz.hr), 14. Sij. 2019. u 12:50 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4