Marketinška efikasnost reklamnih poruka na osobnim i institucionalnim Facebook profilima (CROSBI ID 424821)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Štetner, Dominik
Jandrić, Petar
hrvatski
Marketinška efikasnost reklamnih poruka na osobnim i institucionalnim Facebook profilima
Ovaj završni rad istražuje marketinšku efikasnost reklamnih poruka na osobnom i institucionalnom Facebook profilu putem matematičkih metoda analize društvenih mreža (social network analysis). U prvom djelu rada je pregled teoriskih dostignuća relevantnih za područje istraživanja i shvaćanje osnovnih pojmova vezanih za analizu društvenih mreža. Drugi dio rada prikazuje metodologiju prikupljanja i analiziranja podataka potrebnih za istraživanje. U trećem dijelu je objašnjena metodologija istraživanja sa identifikacijom ograničenja i dobiveni razultati. Četvrti dio rada je analiza prikupljenih podataka i diskusija rezultata vezanih za marketinšku efikasnost odnosno usporedba osobnih i isntitucijskih profila.
marketing ; Facebook
nije evidentirano
engleski
Marketing efficiency of advertisements on personal and institutional Facebook profiles
nije evidentirano
marketing ; Facebook
nije evidentirano
Podaci o izdanju
41
24.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Zagreb