Utjecaj Opće uredbe o zaštiti podataka na marketinške aktivnosti banaka (CROSBI ID 671809)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dvorski Lacković, Ivana ; Kovšca, Vladimir ; Lacković Vincek, Zrinka
hrvatski
Utjecaj Opće uredbe o zaštiti podataka na marketinške aktivnosti banaka
Opća uredba o zaštiti podataka (General Data Protection Regulation – GDPR) utječe na sve segmente poslovanja banaka, ali upravo najveći utjecaj očituje se na marketing banaka, u smislu odnosa s klijentima, korištenja digitalnih tehnologija i društvenih medija te upravljanje reputacijskim rizikom. S obzirom na striktnost same Uredbe, vezanu uz potencijalnu penalizaciju strana koje se ne pridržavaju odredbi Uredbe, za banke je od ključne važnosti da adekvatno primjenjuju Uredbu. Njena implementacija i primjena iziskuju ljudske i materijalne resurse, ali i prilagođavanje vlastitog poslovnog modela. Svrha je ovog rada primarno stručne prirode, a odnosi se na praktične aspekte implementacije odredbi Uredbe u bankarsko poslovanje, s posebnim naglaskom na marketinške aktivnosti. U prvom dijelu rada, uz uvodne postavke daje se i kratak pregled suvremenih marketinških trendova koji se koriste u bankarskom poslovanju. Drugi dio rada orijentiran je na iznošenje temeljnih pojmova i odrednica Opće uredbe o zaštiti podataka. U trećem dijelu rada tematizira se kako uskladiti poslovanje i marketinške aktivnosti na način da se zadovolje i regulatorne odredbe, ali i strateški ciljevi banaka. Na kraju rada prezentirani su zaključci i dan je popis literature.
Opća uredba o zaštiti podataka ; marketing ; banke
nije evidentirano
engleski
Influence of GDPR on banks' marketing activities
nije evidentirano
GDPR ; marketing ; banks
nije evidentirano
Podaci o prilogu
205-212.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Book of Papers 3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)
Dobrinić, Dammir
Varaždin:
2459-7953
Podaci o skupu
3rd International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2018)
predavanje
12.10.2018-12.10.2018
Varaždin, Hrvatska