crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Vatroslav Škare
(257542)

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Autorske knjige
 

1. Anić, Ivan-Damir; Budak, Jelena; Rajh, Edo; Recher, Vedran; Škare, Vatroslav; Škrinjarić, Bruno; Žokalj, Mateo.
The extended model of online privacy concern .
Zagreb : Ekonomski institut, Zagreb, 2018 (monografija). URL link to work
Vrh
 
  Uredničke knjige
 

1. Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Ozretić Došen, Đurđana; Krupka, Zoran; Škare, Vatroslav (ur.).
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 2008 (zbornik).
Vrh
 
  Poglavlja u knjizi
 

1. Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, Zoran.
Researching Country Image Construct in the Context of Emerging Economies // Research Handbook of Marketing in Emerging Economies / Marinov, Marin A. (ur.).
Cheltenham : Edward Elgar Publishing, 2017. Str. 163-196.

2. Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, Zoran.
Celebrity Endorsement in Brand Management in Croatia // The Changing Nature of Doing Business in Transition Economies / Marinov, Marin ; Marinova Svetla (ur.).
London : Palgrave Macmillan, 2011. Str. 214-224.

3. Krupka, Zoran; Previšić, Jozo; Škare, Vatroslav.
Utjecaj odnosa vlasničke i upravljačke funkcije na autonomiju podružnica u hrvatskim grupama poduzeća // Marketing u društvu znanja = Marketing in a knowledge based society / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka : Ekonomski fakultet ; CROMAR - Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2008. Str. 179-191.

4. Previšić, Jozo; Škare, Vatroslav.
Proizvod // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Adverta, 2004. Str. 169-199.

5. Škare, Vatroslav.
Internet marketing // Marketing / Previšić, Jozo ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb : Adverta, 2004. Str. 487-517.
Vrh
 
  Izvorni znanstveni i pregledni radovi u CC časopisima
 

1. Anić, Ivan-Damir; Škare, Vatroslav; Kursan Milaković, Ivana.
The determinants and effects of online privacy concerns in the context of e-commerce. // Electronic commerce research and applications. 36 (2019) ; (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

2. Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav.
The Role of the Museum Shop: Eliciting the Opinions of Museum Professionals. // International Journal of Arts Management. 21 (2019) , 3; 28-41 (članak, znanstveni). URL link to work

3. Anić, Ivan-Damir; Budak, Jelena; Rajh, Edo; Recher, Vedran; Škare, Vatroslav; Škrinjarić, Bruno.
Extended model of online privacy concern: what drives consumers’ decisions?. // Online information review. 43 (2018) , 5; 799-817 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

4. Rašković, Matevž; Ding, Zhonghui; Škare, Vatroslav; Ozretić Došen, Đurđana; Žabkar, Vesna.
Comparing consumer innovativeness and ethnocentrism of young-adult consumers. // Journal of business research. 69 (2016) , 9; 3682-3686 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

5. Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, Zoran.
Assessments of country of origin and brand cues in evaluating a Croatian, western and eastern European food product. // Journal of business research. 60 (2007) , 2; 130-136 (članak, znanstveni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Krupka, Zoran; Škare, Vatroslav; Komarac, Tanja.
The role of familiarity in the assessment of Turkey’s country/destination image: going beyond soap operas. // International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research. 12 (2018) , 3; 277-291 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

2. Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav.
Understanding competition and service offer in museum marketing. // Academia-Revista Latinoamericana de Administracion. 30 (2017) , 2; 215-230 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

3. Anić, Ivan-Damir; Škare, Vatroslav; Kursan Milaković, Ivana.
Determinants and behavioural consequences of online privacy concerns among young consumers in Croatia. // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb. 67 (2016) , 5; 377-398 (članak, znanstveni). URL link to work

4. Škare, Vatroslav; Gospić, Dino.
Dynamic pricing and customers' perceptions of price fairness in the airline industry. // Tourism : an international interdisciplinary journal. 63 (2015) , 4; 515-528 (pregledni rad, znanstveni). URL link to work

5. Škare, Vatroslav.
Je li potreban novi okvir upravljanja internetskim marketingom?. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 23 (2011) , 2; 263-279 (pregledni rad, znanstveni). prilozen text radaURL link to work

6. Ozretić Došen, Đurđana; Škare Vatroslav; Škare Tatjana.
Mjerenje kvalitete usluge primarne zdravstvene zaštite SERVQUAL instrumentom. // Revija za socijalnu politiku. 17 (2010) , 1; 27-44 (prethodno priopćenje, znanstveni). URL link to workURL link to work

7. Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, Zoran.
The Overall Image Of Slovenia Among Croatian Students Of Business And Economics. // Our Economy. 54 (2008) , 5/6; 95-102 (izvorni znanstveni rad, znanstveni). URL link to work

8. Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, Zoran.
Odrednice imidža zemlje: imidž Kanade u Republici Hrvatskoj. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 19 (2007) , 2; 173-188 (izvorni znanstveni rad, znanstveni). URL link to work

9. Škare, Vatroslav.
Internet kao novi kanal komunikacije, prodaje i distribucije za segment mladih potrošača. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 18 (2006) , 1-2; 29-40 (prethodno priopćenje, znanstveni). prilozen text radaURL link to work

10. Škare, Vatroslav.
Primjena internetskog marketinga kod izdavača dnevnih novina. // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu. 17 (2005) , 1-2; 53-64 (prethodno priopćenje, znanstveni). URL link to work

11. Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav.
Delivering Services via Internet: New Distribution Channel for Traditional Services. // Zagreb international review of economics & business. 2004 (2004) , December (2); 141-148 (članak, znanstveni). URL link to work

12. Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Škare, Vatroslav.
Komunikacija imagea zemlje putem web stranica. // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. 1 (2003) , 1; 149-162 (članak, znanstveni). URL link to work
Vrh
 
  Radovi u postupku objavljivanja
 

1. Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav.
Managing edutainment and perceived authenticity of museum visitor experience: Insights from qualitative study. // Museum management and curatorship. (2019) (prihvaćen za objavljivanje).

2. Ozretić Došen, Đurđana; Malešević, Kristina; Komarac, Tanja; Škare, Vatroslav.
Marketing Perceptions of National and Nature Parks Managers – The Case of Croatia. // European Journal of Тourism Research. (2019) (prihvaćen za objavljivanje). URL link to work
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav.
Museum marketing and virtual museums in 21st century: Can museums survive without it? // 5th EMAC Regional Conference - Marketing Theory Challenges in Emerging Markets / Maja Szymura-Tyc (ur.).
Katowice : University of Economics Katowice, 2014. 105-112 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text rada

2. Škare, Vatroslav; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana.
Location-based mobile marketing: current insights and future research opportunities // 4th EMAC Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies Conference Proceedings.
St. Petersburg : St. Petersburg University Graduate School of Management, 2013. 359-366 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Škare, Vatroslav; Ozretić-Došen, Đurđana.
How innovative are electronic services? An empirically-based typology // 3rd EMAC CEE Regional Conference Marketing Theory Challenges in Emerging Societies / Maričić, Branko ; Ognjanov, Galjina (ur.).
Beograd : Faculty of Economics, University of Belgrade - Publishing Centre, 2012. 203-209 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Ozretić Došen, Đurđana; Pleli, Nada; Škare, Vatroslav.
The influence of economic and political environment on print advertising investments in Croatia // 2nd EMAC Regional Conference Marketing Theory Challanges in Emerging Societies : Conference Proceedings / Munteanu, Corneliu (ur.).
Alexandru Ioan Cuza University of Iasi, 2011. 191-197 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

5. Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Krupka, Zoran; Škare, Vatroslav; Komarac, Tanja.
The overall image of Turkey among Croatian citizens // Eurasia Business and Economic Society Conference (EBES 2011) : Program and Abstract Book.
Istanbul : Sazak Ofset, 2011. 1244-1262 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Ozretić-Došen, Đurđana; Dragojević-Trcol, Martina; Škare, Vatroslav.
Airline service customers' perceptions about frequent flyer programs: A preliminary research // Best Papers Proceedings - 11th International Forum on the Sciences, Techniques and Art Applied to Marketing, Academy and Profession: Innovation and Customer Satisfaction / Ortega, Enrique ; Pérez del Campo, Enrique (ur.).
Madrid : Facultad de Sciencias Economicas y Empresariales, Universitad Complutense de Madrid, 2010. 61-80 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

7. Ozretić Došen, Đurđana; Bogati, Nikolina; Škare, Vatroslav.
Croatian bank service customers’ perceptions of selected banks’ brand elements // Marketing Theory Challenges in Transitional Societies / Mumel, Damijan ; Pisnik Korda, Aleksandra (ur.).
Maribor : University of Maribor, Faculty of Economics and Business, Institute of Marketing, 2009. 221-227 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

8. Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, Zoran.
Using Celebrity Endorsers For Brand Management In Transitional Market // Marketing & the Core Disciplines: Rediscovering References? / Jean-Pierre Helfer ; Jean-Louis Nicolas (ur.).
Nantes, francuska : Audencia Nantes School of Management, 2009. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

9. Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, Zoran.
Croatian Consumers’ Reactions And Attitudes To Celebrity Endorsements // 2nd International Scientific Conference "Marketing Theory Challenges in Transitional Societies" / Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav (ur.).
Zagreb : Faculty of Economics and Business, 2008. 203-212 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

10. Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, Zoran.
How Strong And Meaningful Are Croatian Bank Brands? // 9th International Forum on the Science, Technique and Art Applied to Marketing, Academy and Profession : proceedings / Ortega, Enrique ; González, Ladislao ; Pérez del Campo, Enrique (ur.).
Madrid : Facultad de Sciencias Economicas y Empresariales, Universitad Complutense de Madrid, 2007. 85-97 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

11. Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, Zoran.
Effect of Perceived Country Of Origin On Younger Croatian Consumers' Views Of Low-Involvement Products // Sixth International Conference on Enterprise in Transition : proceedings : book of extended abstracts / Crnjak-Karanović, Biljana (ur.).
Split : Faculty of Economics, 2005. (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

12. Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, Zoran.
Advances In Using Internet As New Distribution Channel For Services - Croatian Consumers’ Experiences // 14th World Business Congress on Global Business : The Challenges and Responsibilities in a World of Shifting Alliances : proceedings / Kaynak, Erdener ; Harcar, Talha D. (ur.).
Granada : I.M.D.A., 2005. 681-688 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

13. Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Krupka, Zoran.
Određivanje zemlje podrijetla i obilježja marke u ocjenjivanju hrvatskih, zapadnoeuropskih i istočnoeuropskih prehrambenih proizvoda // Best papers proceedings / Enrique Ortega, Ladislao Gonzalez, Enrique Perez del Campo (ur.).
Madrid : Facultad de Ciencias Economicas y Empresariales, Universidad Complutense de Madrid, 2005. 285-301 (međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

14. Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Škare, Vatroslav.
Role of Internet in Building Image of Croatia // Enterprise in Transition / The Faculty of Economics Split (ur.).
Split : The Faculty of Economics Split, 2003. 348-351 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Sažeci u zbornicima skupova
 

1. Anić, Ivan-Damir; Škare, Vatroslav; Kursan Milaković, Ivana.
Examination of online privacy concern, its antecedents and implications for online purchasing behavior // .
(predavanje,znanstveni).

2. Anić, Ivan-Damir; Budak, Jelena; Rajh, Edo; Recher, Vedran; Škare, Vatroslav; Škrinjarić Bruno.
How online privacy concern affects decision-making of internet users // 7th GIKA Conference proceedings 'Innovation, Knowledge, Judgment and Decision-Making as Virtuous Cycles' / Vitor da Conceicao Goncavles ; J. Augusto Felicio ; Helena Martins Goncalves (ur.).
Pamplona : Thomson Reuters, 2017. 113-114 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

3. Anić, Ivan-Damir; Škare, Vatroslav.
Online privacy concern in Croatia: the effect of consumer - and regulatory control factors // 14th International CIRCLE Conference 'Creating and Delivering Value' / Ryding, Daniella ; Krzyzanowska, Magdalena (ur.).
Lancashire : Access Press, 2017. 88-89 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

4. Šerić, Maja; Ozretić Došen Đurđana; Škare, Vatroslav.
New Challenges in Customer-Brand Relationships: The Role of Integrated Marketing Communications // Bridging the Marketing Theory/Practice Gap and the Competitiveness of New Europe / Fontean, Florin ; Wagner, Udo ; Veghes Calin (ur.).
Timisoara, Romania : West University Press, 2017. 32-32 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

5. Ryden, Pernille; Kottika, Efthymia; Škare, Vatroslav; Hossain, Muhammad Ismail.
Don’t blame it on the customers! An investigation of the strategy implications of companies’ response to shitstorms // 45th EMAC Annual Conference "Marketing in the age of big data" / Knoeferle, Klemens (ur.).
Oslo, 2016. 235-235 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

6. Vatroslav Škare; Ozretić-Došen, Đurđana; Komarac, Tanja; Mikulić, Josip.
Towards Understanding Consumers’ Acceptance of Location-Based Services in Mobile Applications: The Role of Perceived Value and Attitude // European Marketing Academy 7th EMAC REGIONAL CONFERENCE Proceedings Where the East kisses the West: Marketing Convergence and Divergence in the New Europe / Arslanagić-Kalajdžić, Maja ; Kadić-Maglajlić, Selma (ur.).
Sarajevo : School of Economics and Business Sarajevo, University of Sarajevo, 2016. 76-76 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

7. Škare, Vatroslav; Ozretić Došen, Đurđana; Komarac, Tanja; Mikulić, Josip.
Towards Understanding Consumers' Acceptance Of Location-Based Services In Mobile Applications // Proceedings of 6th EMAC Regional Conference “Convergence and Divergence in the New Europe: Marketing Challenges and Issues” / Diamantopoulos, Adamantios ; Schlegelmilch, Bodo B. ; Schuh, Arnold ; Wagner, Udo (ur.).
Beč, Austrija : Vienna University of Economics and Business (WU Vienna) (međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

8. Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav.
The role of museum shop in museum's marketing activities // Proceedings of 24th CROMAR Congress "Marketing theory and practice - building bridges and foresting collaboration" / Mihić, Mirela (ur.).
Split : University of Split, Faculty of Economics, 2015. 41 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

9. Pleli, Nada; Ozretić Došen, Đurđana; Škare Vatroslav.
Econometric approach to marketing communication in print media // New Directions New Insights - GFA 2010 Conference Proceedings / Garaus, Marion ; Weitzl, Wolfgang ; Wolfsteiner, Elisabeth ; Zimprich, Magdalena (ur.).
Beč : University of Vienna, 2010. 34-35 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).

10. Zhonghui, Ding; Vuchkovski, Davor; Žabkar, Vesna; Hirose, Morikazu; Škare, Vatroslav; Ozretić Došen, Đurđana; Rašković, Matevž.
Consumer Innovativeness Among Young-Adult Consumers Across Two Regions: Acculturation, Regionalism, Glocality? // 2016 Global Marketing Conference at Hong Kong Proceedings / Kim, Juran (ur.).
Hong Kong : Global Alliance of Marketing & Management Associations, 2006. 68-68 (predavanje,međunarodna recenzija,sažetak,znanstveni).
Vrh
 
  Neobjavljena sudjelovanja na skupovima
 

1. Ozretić Došen, Đurđana; Malešević, Kristina; Komarac, Tanja; Škare, Vatroslav.
Exploring managers’ perceptions of marketing in national and nature parks // .
(poster,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

2. Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav.
Museum shops’ role in creating and delivering value: Museums professionals’ perspectives // 45th EMAC Annual Conference "Marketing in the age of big data" / Knoeferle, Klemens (ur.).
Oslo, 2016. (poster,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad).

3. Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare Vatroslav.
Competing with Mickey Mouse: Are Museums Aware of it? Managing Rising Competition and New Services in Museum Environment // 44rd EMAC Annual Conference - Collaboration in Research / Warlop, Luk (ur.).
Leuven : KU Leuven, 2015. (poster,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

4. Škare, V; Ozretić Došen, Đ; Previšić, J; Komarac, T.
We Would Like to Use your Current Location. What is Driving You to Opt-In? // 43rd EMAC Annual Conference - Paradigm Shifts & Interactions / Enrique Bigné (ur.).
Valencija : Universitat de València, 2014. (poster,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

5. Škare, Vatroslav; Ozretić Došen, Đurđana.
Assessing relationship between electronic service innovativeness and e-marketing practice in services companies // 42nd EMAC Annual Conference: Lost in translation - Marketing in an interconnected world / Karaosmanoglu, E. ; Banu Elmadag Bas, A. (ur.).
Istanbul : Istanbul Technical University, 2013. (poster,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

6. Ozretić Došen, Đurđana; Dragojević-Trcol, Martina; Škare, Vatroslav.
Role of Frequent Flyer Programs in Fostering Loyalty among Airline Service Customers // .
(poster,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).

7. Ozretić Došen, Đurđana; Krupka, Zoran; Škare, Vatroslav.
Analysis of Bank Brands within Croatian Banking Service Industry // .
(poster,međunarodna recenzija,neobjavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Disertacije
 

1. Škare, Vatroslav.
Inovacije usluga temeljene na internetskom marketingu / doktorska disertacija.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 12.07. 2011, 275 str. Voditelj: Ozretić Došen, Đurđana.
Vrh
 
  Magistarski radovi
 

1. Škare, Vatroslav.
Prihvaćenost interneta kod studentske populacije u funkciji razvoja internetskog marketinga / magistarski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 12.04. 2006, 134 str. Voditelj: Ozretić Došen, Đurđana.
Vrh
 
  Vođenje disertacija, magistarskih i diplomskih radova
 

1. Grđan, Marija.
Iskustvo kao predmet razmjene u turizmu / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 29.09. 2017, 43 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

2. Janđel, Ivan Krešimir.
Razvoj i specifičnosti prirodnog (native) oglašavanja u digitalnom okruženju / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 29.09. 2017, 107 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

3. Janko, Antonio.
Optimizacija aktivnosti digitalnog marketinga / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 29.09. 2017, 38 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

4. Vakufac, Jasmin.
Etika u promociji farmaceutskih proizvoda / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 29.09. 2017, 36 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

5. Jagodić, Anja.
Razvoj područja direktnog i interaktivnog marketinga / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 29.06. 2016., 31 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

6. Jelavić, Daria.
Uloga društvenih medija u modnoj industriji / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 21.09. 2016., 36 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

7. Juretić, Eva.
Blokiranje oglasa u digitalnom okruženju / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet u Zagrebu, 22.09.2016. 2016., 52 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

8. Lučić, Ivana.
Uloga sadržaja u digitalnoj marketinškoj komunikaciji na B2B tržištu / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 23.09. 2016., 37 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

9. Matak, Ivan.
Mjerenje kvalitete usluge kinoprikazivača / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 11.11. 2016., 62 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

10. Plašć, Monika.
Upravljanje promjenama ambalaže proizvoda / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 10.10. 2016., 35 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

11. Romanović, Lana.
Vrijednost za potrošača kod sudjelovanja u kreiranju u digitalnom okruženju / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 22.09. 2016., 77 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

12. Šintić, Ivana.
Uloga privatnih marki u prehrambenom sektoru / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 23.09. 2016., 40 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

13. Slavnić, Bojan.
Učinkovitost banner oglašavanja / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 20.06. 2016., 34 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

14. Hrvatin, David.
Upravljanje razvojem proizvoda u duhanskoj industriji / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 28.09. 2015., 55 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

15. Janđel, Ivan Krešimir.
Korištenje cookie tehnologije u internetskom oglašavanju / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 28.09. 2015., 52 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

16. Ostrež, Brigita.
Rizici razvoja novog proizvoda / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 01.09. 2015., 37 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

17. Skelin, Zrinka.
Upravljanje sadržajem u internetskom marketingu na poslovnom tržištu / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 30.09. 2015., 42 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

18. Vuger, Iva.
Pozicioniranje marke u digitalnom okruženju na primjeru digitalnih posrednika / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagrebu, 26.01. 2015., 101 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

19. Hanzir, Andrej.
Prikupljanje, analiza i primjena podataka u digitalnom marketingu / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 30.9. 2014., 40 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

20. Jelečki, Kristina.
Marketinška komunikacija putem interneta na primjeru usluge cloud computing / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 05.03. 2014., 62 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

21. Krdžalić, Ines.
Upravljanje cijenom kao tržišnim obilježjem proizvoda / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 29.09. 2014., 52 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

22. Mišić, Matej.
Co-branding kao način iskorištavanja marke / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 18.09. 2014., 36 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

23. Pilić, Hrvoje.
Praćenje uspješnosti internetskog oglašavanja / diplomski rad.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 21.05. 2014., 70 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

24. Skejo, Filip.
Životni ciklus proizvoda na primjeru električnog automobila / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet - Zagreb, 29.9. 2014., 34 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

25. Streny, Katarina.
Advertainment kao oblik marketinške komunikacije u digitalnom okruženju / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 29.09. 2014., 42 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

26. Žigman, Mateja.
Optimizacija kampanja oglašavanja zakupom ključnih riječi / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 22.09. 2014., nternetsko oglašavanje, oglašavanje zakupom ključnih riječi, Google AdWords str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

27. Cimerman, Tea.
Primjena korporativnih stranica na društvenoj mreži Facebook kao dio internetskog marketinga / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 03.06. 2013, 48 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

28. Cipčić, Nives.
Marketinške aktivnosti na društvenim mrežama u turizmu / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 07.10. 2013, 40 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

29. Gospić, Dino.
Percepcije potrošača o dinamičkom određivanju cijena u zrakoplovnoj industriji / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 18.09. 2013, 59 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

30. Kurić, Ela.
Jingle kao dio identiteta marke / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 24.09. 2013, 35 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

31. Mahović, Roberta.
Problem negativnih recenzija na društvenim medijima u hotelijerstvu / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 16.09 2013, 85 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

32. Malinović, Mateja.
Upravljanje asortimanom na primjeru poduzeća u prehrambenoj industriji / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 16.09. 2013, 45 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

33. Marević, Ana-Marija.
Uloga internetskog marketinga u izgradnji lojalnosti potrošača / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 18.9. 2013., 65 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

34. Novak, Sanja.
Uloga dizajna u razvoju proizvoda / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 23.09. 2013, 43 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

35. Obrovac, Iva.
Uloga društvenih medija u virusnom marketingu / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 28.05. 2013, 84 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

36. Runjavec, Nikola.
Novi pristup optimizaciji za internetske pretraživače u sklopu aktivnosti internetskog marketinga / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 16.09. 2013, 75 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

37. Šturman, Filip.
Smanjenje percipiranog rizika kod online kupovine / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 23.09 2013, 50 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

38. Agić, Amera.
Upravljanje portfeljem marke na primjeru VW grupe / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 28.09. 2012, 42 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

39. Anjoš, Mirta.
Inoviranje primjenom strategije diverzifikacije - primjer poduzeća Virgin Group / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 15.10. 2012., 47 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

40. Babin, Petra.
Internet kao kanal prodaje usluga - primjer hotelijerskog naselja "Solaris" / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 25.09. 2012, 40 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

41. Biber, Valentina.
Perspektive marketinga putem geolokacijskih društvenih mreže u Hrvatskoj / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet, 09.10. 2012, 33 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

42. Božić, Natalija.
Razvoj neuromarketinga i njegove primjene / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 28.09. 2012, 42 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

43. Draganić, Vlatka.
Problem banner blindness-a u oglašavanju putem interneta / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 04.10. 2012, 34 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

44. Pilić Hrvoje.
Važnost optimizacije za internetske pretraživače u aktivnostima internetskog marketinga / završni rad - diplomski/integralni studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet Zagreb, 28.09. 2012., 37 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

45. Rendulić, Dejan.
Marketinška komunikacija putem mobilnih uređaja na B2C tržištu / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 09.10. 2012, 36 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.

46. Slamar, Mihaela.
Interakcija s potrošačima primjenom duštvenih mreža na primjeru BIPA d.o.o. / završni rad - preddiplomski studij.
Zagreb : Ekonomski fakultet-Zagreb, 25.09. 2012, 47 str. Voditelj: Škare, Vatroslav.
Vrh
 
upomoc
foot_4