crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Iva Buljubašić
(342353)

 
 
 
Verzija za printanje   
 
  Znanstveni radovi u drugim časopisima
 

1. Bestvina Bukvić, Ivana; Borić Cvenić, Marta; Buljubašić, Iva.
COMPARATIVE ANALYSIS OF THE IMPACT FACTORS INFLUENCING THE CINEMA AND THEATRE ATTENDANCE AND THEIR BUSINESS PERFORMANCE. // Media, culture and public relations. 8 (2017) , 1; 56-71 (prethodno priopćenje, znanstveni). prilozen text radaURL link to work

2. Buljubašić, Iva; Borić, Marta; Hartmann Tolić, Ivana.
Utjecaj promocije u kreativnim industrijama - Slučaj posjećenosti muzeja. // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku. 29 (2016) ; 109-124 (prethodno priopćenje, znanstveni).

3. Buljubašić, Iva; Ham, Marija; Pap, Ana.
FACTORS INFLUENCING THE IMPLEMENTATION OF UNCONVENTIONAL MARKETING IN CULTURAL INSTITUTIONS – EVIDENCE FROM CROATIA. // S cientific Annals of Economics and Business. 63 (2016) , 2; 247-272 (članak, znanstveni). URL link to workURL link to work

4. Buljubašić, Iva; Borić, Marta.
The impact of promotion in franchising. // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku. god.XXVII, br. 2/2014. (2014) ; 285-296 (prethodno priopćenje, znanstveni). URL link to work

5. Karić, Marijan; Bestvina Bukvić, Ivana; Buljubašić, Iva.
Istraživanje primjene modela ocjene opravdanosti ulaganja u kapitalne projekte. // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku. XXVI (2013) , 1/2013; 174-188 (prethodno priopćenje, znanstveni).
Vrh
 
  Znanstveni radovi u zbornicima skupova s međunar.rec.
 

1. Bestvina Bukvić, Ivana; Buljubasić, Iva.
FINANCIAL AND MARKETING PERSPECTIVES OF A CROWDFUNDING // Economic and Social Development, 26th International Scientific Conference on Economic and Social Development – "Building Resilient Society" / Potocan, Vojko ; Kalinic, Vojko ; Vuletic, Ante (ur.).
Zagreb : Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Faculty of Management University of Warsaw, Poland ; University North, Croatia, 2017. 353-363 (međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Bestvina Bukvić, Ivana; Buljubašić, Iva; Lesinger, Gordana.
Influence of Advertising space sales on information media content and financial performance of Croatian National TV stations // International Scientific Conference Megatrends and Media 2016: Critique in Media, Critique of Media, Faculty of Mass Media.
(predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

3. Buljubašić, Iva; Medić, Mane.
Uloga oglašavanja u razvoju kazališnog života Osijeka u vrijeme J.J Strossmayera // Znanstvene, kulturne, obrazovne i umjetničke politike - Europski realiteti.
Osijek : Odjel za kulturologiju u Osijeku, 2016. 124-132 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

4. Ivana Bestvina Bukvič, Iva Buljubašić, Gordana Lesinger.
Influence of Advertising space sales on information media content and financial performance of Croatian National TV stations // MEGATRENDS AND MEDIA Critique in Media, Critique of Media / doc. PhDr. Dana Petranová, PhD. doc. ; PhDr. Slavomír Magál, CSc. (ur.).
Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, Slovakia,, 2016. 214-242 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni). prilozen text radaURL link to work

5. Mihaljević, Jasminka; Borić, Marta; Buljubašić Iva.
The place of books and libraries in the framework of cultural and creative industries of the new age // 5th International Scientific Symposium ECONOMY OF EASTERN CROATIA - VISION AND GROWTH / Anka Mašek Tonković (ur.).
Osijek : Sveučilište J.J.Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. 243-254 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

6. Buljubašić, Iva; Borić, Marta; Bodražić, Bojan.
Culture and tourism as major catalyst in creating competitive and multicultural city identity // INTERDISCIPLINARY MANAGEMENT RESEARCH X / Urban Bacher ; Dražen Barković ; Karl – Heinz Dernoscheg ; Maja Lamza - Maronić ; Branko Matić ; Norbert Pap ; Bodo Runzheimer, (ur.).
Opatija : Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Croatia, Postgraduate Studies “Management” Hochschule Pforzheim University, 2014. 929-938 (predavanje,međunarodna recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
  Drugi radovi u zbornicima skupova s recenzijom
 

1. Buljubašić, Iva; Jurić, Irena.
Potencijali marketinga u gradskim muzejima // Sociokulturno nasljeđe i gospodarski ravoj / Šundalić, Antun ; Zmaić, Krunoslav ; Sudarić, Tihana ; Pavić, Željko (ur.).
Osijek : Studio HS, 2016. 141-156 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).

2. Bestvina Bukvić, Ivana; Karačić, Domagoj; Buljubašić, Iva.
Karakteristike ocjene opravdanosti ulaganja u investicijske projekte u poljoprivredi // Zbornik radova 49. hrvatski i 9. međunarodni simpozij agronoma.
Osijek : Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. 109-114 (predavanje,domaća recenzija,objavljeni rad,znanstveni).
Vrh
 
upomoc
foot_4