crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 530834

Časopis

Autori: Sučić, Goran
Naslov: Implementacija poli-art modela u sustav osnovnog odgoja i obrazovanja,
( The implementation of poly-art model in the system of primary education )
Izvornik: Školski vjesnik (0037-654X) 60 (2011), 1; 85-103
Vrsta rada: pregledni rad
Ključne riječi: kurikulum; integracija; poliart; suodnos; umjetnost
( curriculum; integration; Poly-art; correlation; art )
Sažetak:
Kad se umjetnost prepusti golom rutinerstvu i skolastičkom pristupu neinventivnih umova, svaštara, nakladnika, tvoraca neatraktivnih i stereotipnih nastavnih programa, kurikuluma, onda je ona osuđena na stagnaciju. Iniciranje promjena, upravljanje promjenama i sudjelovanje u njima zbog neslaganja s postojećim stanjem i statusom umjetnosti unutar općeg odgoja i obrazovanja važan je proces kojim se pridonosi promjenama u ovom području. Znanstveno i teoretsko potkrepljenje našli smo analizom postojećih programa u umjetničkim predmetima. Druga važna odrednica koja potvrđuje potrebu za promjenama u ovom području empirijski je dio rada, u kojem ispitanici nedvojbeno upućuju na potrebu za promjenama u pravcu razrade i operacionalizacije ponuđenog modela poliart, koji je prošao eksperimentalnu fazu, kao i fazu primjenjivosti, gdje je postignuta iznimna motiviranost i interes učenika za takav oblik nastave u umjetničkim područjima, kao dio razvojnoga integriranog kurikuluma. Ponuđeni poliart model u biti je drukčiji cjeloviti put prema umjetničkom doživljaju, kao i aktivni odnos i sudjelovanje u umjetnosti, koji se javlja kao produkt i sudar stare i nove paradigme, koji ne inzistira na rezultatu koliko u prvi plan stavlja proces. Ovaj model zagovara i preporučuje fl eksibilnost u određivanju programske orijentacije i koncepcije te odabiru sadržaja koji će potaknuti kreativne i aktivne metode poučavanja.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Implementacija poli-art modela u sustav osnovnog odgoja i obrazovanja,
Upisao u CROSBI: gsucic@ffst.hr (gsucic@ffst.hr), 18. Lis. 2011. u 16:37 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4