Grad: Pula
Godina: 2011
Raspon stranica:: 123-138
Ukupni broj stranica u knjizi:: 322
ISBN: 978-953-7498-44-3
Ključne riječi: udžbenici, suvremena tehnologija, glazba, doživljaj, kurikulum
Prema istraživanjima koje sam proveo, a koji će dijelom biti prezentirani u ovom radu, na osnovi dobivenih podataka, može se zaključiti da glazbenom nastavom još uvijek u općeobrazovnoj školi danas nisu zadovoljni ni učenici ni učitelji, a samim time ni roditelji nemaju razloga za zadovoljstvo. Uz takvu konstataciju, ne možemo ostati ravnodušni i pasivni promatrači, nego aktivni sudionici promjena u segmentu nastave umjetničkih predmeta, odnosno područja. Jedan od prioriteta glazbene nastave je doživljajni aspekt koji polazi od umjetničkog djela prema učeniku. Dakle, sve što je bitno u umjetnosti doživjet ćemo preko umjetničkog djela, a ne preko udžbenika pretrpanih nepotrebnim teoretskim i verbalnim sadržajima. U ovom je radu imperativno riječ o sudaru stare i nove paradigme koja u prvi plan stavlja interes i sklonost učenika na osnovu čega se gradi vizija buduće programske koncepcije redovne, izborne nastave, izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti na suvremenim interdisciplinarnim i multidisciplinarnim načelima i tehnologijama. Elektronički posredovano poučavanje već je postala naša realnost. Iznimno brz razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija stavlja školski sustav pred nove izazove na koje trebamo brzo i kvalitetno pronaći odgovore. Iz tih se razloga polazi od potrebe razvoja suvremenijeg kurikuluma u umjetničkim područjima. Dakle, razvoj onih dijelova školskog i predmetnog kurikuluma koji zadovoljava umjetničke (glazbene) vrijednosti temeljene na interesu učenika kao i specifičnosti sredine u kojoj je škola, stvaraju aktivnu poziciju u kojoj učenik, roditelj, učitelj i škola definiraju višu razinu svog osobnog profila i identiteta.
Izvorni jezik: ENG
Upisao u CROSBI: gsucic@ffst.hr (gsucic@ffst.hr), 19. Lis. 2011. u 17:07 sati
Napomene: