crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 531035

Zbornik radova

Autori: Sučić, Goran
Naslov: Cjeloživotno obrazovanje kao preduvjet razvoja suvremenog kurikuluma
Izvornik: Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Informacione fehnologije i razvoj obrazovanja (INTRO 2011) : Zbornik radova / Pavlović, Milan (ur.). - Zrenjanin : Grafo As , 2011. 74-78 (ISBN: 978-86-7672-134-41).
Skup: Međunarodna znanstveno-stručna konferencija Informacione tehnologije i razvoj obrazovanja Intro 2011
Mjesto i datum: Zrenjanin, Srbija, 01.07.2011.
Ključne riječi: obrazovanje; cjeloživotno; suvremeni; kurikulum
Sažetak:
Znanja i širenje globalizacijskih procesa naglašavaju važnost obrazovanja za osobni i društveni razvoj. Sve više se prepoznaje potreba preobrazbe školskoga sustava prema novim zahtjevima vremena, pri čemu osobitu važnost imaju promjene u području nacionalnih kurikuluma, koje nadalje trebaju svoju razradu i primjenu na školske i predmetne kurikulume. Zbog bržeg razvoj znanstvenih otkrića, tehnoloških inovacija, komunikacijskih tehnologije i društvenih promjena dolazi do sve bržeg zastarijevanja znanja zbog sustava koji sporo implemetira spomenute promjene. Još jedna razlog više što je promjene nemoguće unaprijed predvidjeti, jasno nas navodi na zaključak da izlaz iz obrazovne krize ne treba tražiti samo u intenziviranju redovnog školovanja. Cjeloživotno obrazovanje izvan tradicionalnog školskog sustava kao neformalno obrazovanje, samoobrazovanja i informalnog (iskustvenog) učenja vidimo kao dobru osnovu i odgovor izlaska iz krize obrazovanja. Razrada cjeloživotnog učenje i samoobrazovanje nije samo društvenaa i osobna potreba i briga, nego je i ekonomsko i racionalno pitanje spram činjenice da društva sve manje odvajaju za odgoj i obrazovanje u tradicionalnom obliku, navodi na još jednu potrebu o promjeni svijesti da se obrazovanje može steći i u drugim životnim okruženjima izvan škole.
Vrsta sudjelovanja: Pozvano
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Znanstveni
Upisao u CROSBI: gsucic@ffst.hr (gsucic@ffst.hr), 19. Lis. 2011. u 18:30 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4