crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 742874

Zbornik radova

Autori: Požega, Željko
Naslov: Upravljanje kvalitetom odgojno-obrazovnog procesa
( Quality control of the educational process Total quality management )
Izvornik: 12 Međunarodna konferencija Doba znanja / Ristić, Dušan (ur.). - Sremski Karlovci : Fakultet za menadžment , 2014. 211-225 (ISBN: 978-86-85067-49-5).
Dio CC časopisa: NE
Skup: 12. Međunarodna konferencija: konvergencija kao faktor razvoja u Doba znanja
Mjesto i datum: Sremski Karlovci, Srbija, 26.-27.09.2014.
Ključne riječi: obrazovanje ; kompetencije ; kriza ; upravljanje ; promjene.
( education ; competence ; crisis management ; change. )
Sažetak:
Suvremenu stvarnost, u svim područjima života i rada, karakterizira težnja prema višoj razini kvalitete proizvoda i usluga. Upravo razina kvalitete postala je ključni pojam razlikovanja i izbora - najvažnije obilježje ustanove i pojedinaca u našem vremenu. Međutim, pod utjecajem zbivanja u drugim područjima, u pedagogijskoj se znanosti i praksi sve sustavnije nastoji precizno odrediti kvalitetu odgoja i obrazovanja, osobito u usporedbi i analizi s drugim razvijenim zemljama. U svakom slučaju kvalitetu je u obrazovanju, kao i u drugim djelatnostima, moguće sagledati jedino mjerenjem ostvarenih rezultata u odnosu na postavljeni cilj, odnosno uspoređivanjem s nekim ranije utvrđenim standardima kvalitete. U obrazovanju je, međutim, upravo određivanje ciljeva vrlo otežano, a mjerenje njihova ostvarenja u nekim programskim područjima gotovo nemoguće. Mnogi to ističu kao ključni argument upitnosti mjerenja kvalitete obrazovne djelatnosti, a ima i onih koji takvo mjerenje smatraju besmislenim. Ipak, pod utjecajem zbivanja u drugim područjima, takav se stav sve više odbacuje i sve su češći pokušaji da se kvalitativnom metodologijom i struci prihvatljivim statističkim analizama, traže optimalni putovi utvrđivanja kvalitete procesa i rezultata odgojno- obrazovnog rada.
Vrsta sudjelovanja: Ostalo
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (in extenso)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija
Tiskani medij: da
Upisao u CROSBI: Goran Sučić (gsucic@ffst.hr), 18. Pro. 2014. u 22:47 sati
Napomene:
Međunarodni znanstveni skup s međunarodnom recenzijom



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4