crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 786291

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Sučić, Goran; Kalebić, Gracijano.
Naslov: Kurikulske sličnosti i razlike učiteljskih studija u republici Hrvatskoj
( Curricular similarities and differences of teacher education in Croatia )
Knjiga: Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene
Urednik/ci: Hicela Ivon, Branimir Mendeš.
Izdavač: Filozofski fakultet sveučilišta u Splitu
Grad: Split
Godina: 2015
Raspon stranica:: 203-214
Ukupni broj stranica u knjizi:: 343
ISBN: 978-953-7395-73-5
Ključne riječi: bolonjski proces, kurikul, mobilnost studenata, učiteljski studij u Splitu, Zadru i Rijeci.
( Bologna process, curriculum, student mobility, Teacher Education in Split, Zadar and Rijeka )
Sažetak:
U ovom se radu analiziraju kurikulumi učiteljskih studija na sveučilištima u Splitu, Zadru i Rijeci s ciljem da se utvrdi stanje primjene načela Bolonjskog procesa s posebnim naglaskom na mobilnosti studenata. Na tom pravcu istraživanja uočeni su nedostaci koji ukazuju na propuste koji se trebaju ukloniti na zadovoljstvo studenata. U skladu s tim sugeriraju se i neka rješenja za poboljšanje stanja.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Tiskani medij: da
Upisao u CROSBI: Goran Sučić (gsucic@ffst.hr), 16. Stu. 2015. u 16:29 sati
Napomene:
Rad je sastavni dio Znanstvene monografije Kompetencije učitelja i odgajatelja - izazov za promjene, s međunarodnom recenzijom.



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4