crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 120553

Zbornik radova

Autori: Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; First, Ivana
Naslov: Employee Impact on Customer Loyalty
Izvornik: Transition in Central and Eastern Europe : Challenges of 21st Century (ICES 2002) : proceedings / Čičić, Muris ; Brkić, Nenad (ur.). - Sarajevo : Faculty of Economics , 2002. 241-248.
Skup: Transition in Central and Eastern Europe-Challenges of 21st Century
Mjesto i datum: Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 17.-18.10.2002.
Ključne riječi: customer loyalty; employees; development of company
Sažetak:
Awareness of the determinants which cause an increase in customer loyalty provides a basis for rapid development of economic and other entities. Desk research has defined impact factors in strengthening customer loyalty. Among these factors, special attention has been paid to analysing what effect the employee has on increased customer loyalty. The results stated have been tested by research in the field.//These results suggest that to increase customer loyalty encouraging employees to offer more than the customer expects and showing the employee how to settle customer complaints have impact.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Projekt / tema: 0081008
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4