crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 310368

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Vranić, Franko; Dlačić, Jasmina
Naslov: Konzistentnost izgradnje Hrvatske kao marke
( Consistency of Building Croatia as a Brand )
Knjiga: Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment
Urednik/ci: Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Izdavač: Ekonomski fakultet ; CROMAR
Grad: Rijeka
Godina: 2008
Raspon stranica:: 241-260
Ukupni broj stranica u knjizi:: 300
ISBN: 978-953-6148-73-8
Ključne riječi: brand, nacionalni brand, Hrvatska, turizam, ljudi
( brand, national brand, Croatia, tourism, people )
Sažetak:
Sve brži razvoj svijeta u njegovim različitim segmentima dovodi do sve veće globalizacije. To sa sobom donosi prednosti i nedostatke koji utječu na subjekte koji se pojavljuju na tržištu među kojima su i države. Država svojim aktivnostima nastoji privući turiste, tehnološki napredne kompanije, kapital, radnu snagu i sl. Jedan od načina za ostvarenje tog cilja je stvoriti marku od države. Podaci govore da Hrvatska usprkos poduzimanim aktivnostima na tom području, još uvijek nema izgrađen jasan, jedinstven i prepoznatljiv imidž u svijetu. Stvaranjem marke Hrvatska bi bolje iskoristila svoje postojeće potencijale te razvila druga područja djelovanja. No stvaranje marke treba početi graditi iznutra. Osnovni elementi koji čine državu kao marku (nacionalni marku) su turizam, politika, ljudi, 1 brandovi, kultura i unutarnja ulaganja. Za uspješno stvaranje marke je važno da svi ti elementi budu usklađeni međusobno i unutar sebe samih. U fokusu ovog istraživanja su ljudi i turizam. Ljudi kroz pružanje vrijednosti i ispunjavanje očekivanja stvaraju zadovoljstvo i razvijaju odanost potrošača. Zadovoljni potrošači - turisti svoje zadovoljstvo odnose u svoje države te tako stvaraju pozitivnu sliku o Hrvatskoj u inozemstvu. Turizam je u radu istražen jer struka kaže da upravo on ima veliki potencijal u predstavljanju Hrvatske u svijetu. U radu je istražen doprinos ljudi u stvaranju nacionalne marke, doprinos Hrvatske turističke zajednice u stvaranju nacionalne marke te međusobna usklađenost tih dvaju elemenata. Na kraju su dane smjernice za povećavanje usklađenost između navedenih elemenata s ciljem jačanja hrvatskog nacionalne marke.
Projekt / tema: 081-1151212-1454
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija
Upisao u CROSBI: Ivana First (ifirst@vip.hr), 6. Stu. 2007. u 16:58 sati
Napomene:
Rad je kao predavanje prezentiran na skupu XX. Kongres CROMAR-a Marketing u društvu znanja i suvremenoj poslovnoj stvarnosti. Prošireni sažetak je dostupan u Zborniku sažetaka: Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.) ; Rijeka : Ekonomski fakultet Rijeka, 2007. ISBN: 978-953-6148-63-9. U knjizi Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju = Customer value in a dynamic environment su objavljeni samo izabrani radovi sa spomenutog znanstvenog skupa CROMAR-a.



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4