crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 432606

Zbornik radova

Autori: Dlačić, Jasmina; Vranić, Franko
Naslov: Međuovisnost ponašanja Net generacije i razvoja internet oglašavanja u Hrvatskoj
( Interdependence Between Net Generation Behavior and the Development of Internet Advertising in Croatia )
Izvornik: Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress / Leko Šimić, Mirna (ur.). - Osijek : Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet Osijek ; CROMAR , 2009. 1-9 (ISBN: 978-953-253-065-0).
Skup: XXI. CROMAR Congress - Marketing – a factor of sustainable development
Mjesto i datum: Osijek, Hrvatska, 08-10.10.2009.
Ključne riječi: Internet; Net generacija; online društvene mreže; mediji; oglašavanje
( Internet; Net generation; online social networks; media; advertising )
Sažetak:
Dolazi vrijeme Net generacije koja „ od malih nogu“ svakodnevno koristi računala i Internet te im usvajanje novih tehnologija nije strano. Toj je generaciji virtualna stvarnost sastavni dio života. Uzrok tome su tržišne aktivnosti dobavljača novih tehnologija, inicijative države koja se angažira na području razvoja društva znanja, a i razvoj društva općenito. Posljedica navedenog jest pojačano korištenje Interneta. Svojim odrastanjem Net generacija polako preuzima ulogu aktivnih kupaca i potrošača koji informacije o proizvodima koje kupuju dobivaju prvenstveno putem Interneta, a tek manjim dijelom putem tzv. tradicionalnih medija kao što su televizija, radio, novine i vanjsko oglašavanje.// Upotreba Interneta kao medija oglašavanja za tu je generaciju neupitna i stoga se oglašavanje proizvoda, poglavito onih koji su namijenjeni mladima, treba bazirati u većoj mjeri na Internetu kao komunikacijskom mediju. Upravo navike koje karakteriziraju mlade pri zadovoljavaju njihovih potreba za informacijama utječu na kreiranje i razvoj medija putem kojih im se te informacije dostavljaju. Ipak, statistike hrvatskog tržišta pokazuju da se oglašavanje putem Interneta nije značajnije razvilo te i dalje zauzima minorni udio u odnosu na oglašavanje putem tradicionalnih medija. Jedan od problema kad komuniciranja s tržištem općenito jest nemogućnost usmjeravanja poruka na točno određeni ciljani segment. Upravo je to često razlog nedovoljne rentabilnosti troškova oglašavanja. Oglašavanje putem Interneta omogućuje povećanje te rentabilnosti. Online društvene mreže postaju dio svakodnevnog života Net generacije, a upravo one omogućuju precizno usmjeravanje oglašivačkih poruka prema određenoj ciljanoj skupini i kao takve predstavljaju mogućnost racionalizacije trošenja oglašivačkih budžeta.// Spoznaje u ovom članku će na primjeru studenata u Hrvatskoj objasniti odnos između Interneta i Net generacije, kao i potencijal internet oglašavanja pomoću online društvenih mreža.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Projekt / tema: 081-1151212-1454
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija
Upisao u CROSBI: jdlacic@efri.hr (jdlacic@efri.hr), 3. Stu. 2009. u 12:47 sati
Napomene:
Extedned abstracts dostupan je u Knjizi sazetaka XXI. CROMAR congress - Marketing as a factor of sustainable development. ISBN: 978-953-253-063-6



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4