crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 468636

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Dlačić, Jasmina; Vranić, Franko
Naslov: Marketinške mogućnosti tržišnih subjekata za pristup Net generaciji
( Marketing possibilities for approaching Net generation )
Knjiga: Marketing i održivi razvitak / Marketing and sustainable development
Urednik/ci: Leko Šimić, Mirna
Izdavač: Ekonomski fakultet u Osijeku
Grad: Osijek
Godina: 2010
Raspon stranica:: 343-353
Ukupni broj stranica u knjizi:: 466
ISBN: 978-953-253-074-2
Ključne riječi: Internet, online društvene mreže, Net generacija, tržišni subjekti, komuniciranje
( Internet, online social networks, Net generation, companies, communication )
Sažetak:
Net generacija već neko vrijeme ima ulogu aktivnih kupaca i potrošača. Odrastanjem razvili su privrženost pripadnicima svoje generacije, ali i naglasili ulogu Interneta kao medija putem kojega oblikuju vlastiti svijet informacija. Informacije o proizvodima koje kupuju traže i dobivaju prvenstveno putem Interneta. Tek za manji dio informacija koriste tzv. tradicionalne medije kao što su televizija, radio, novine i vanjsko oglašavanje. // Upravo navike koje karakteriziraju mlade pri zadovoljavaju njihovih potreba za informacijama utječu na kreiranje i razvoj medija putem kojih im se te informacije dostavljaju. Upotreba Interneta za tu je generaciju neupitna i stoga se prisutnost proizvoda, poglavito onih koji su namijenjeni mladima, treba bazirati u većoj mjeri na Internetu kao komunikacijskom mediju. Internet posjeduje veliki potencijal u stvaranju dodatne vrijednosti posebice mladim potrošačima, što su neki tržišni subjekti i prepoznali. // U svojoj komunikaciji Net generacija svakodnevno koristi online društvene mreže, te se kroz njih mogu promatrati i analizirati karakteristike mladih osoba. Ovim radom istražuju se karakteristike mladih osoba tj. Net generacije i njihovo ponašanje prilikom odluka o proizvodu.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija
Upisao u CROSBI: jdlacic@efri.hr (jdlacic@efri.hr), 13. Tra. 2010. u 15:33 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4