crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 824301

Časopis

Autori: Dlačić, Jasmina; Ribarić, Iva; Barna, Mateja
Naslov: Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda
( Arousing consumer emotions: The impact of product category )
Izvornik: Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) XXV (2016), 1; 47-72
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: Emocije ; Vrste emocija ; Oglašavanje ; Karakteristike oglasa ; Strategije oglašavanja
( Emotions ; Emotion types ; Advertising ; Ad characteristics ; Advertising strategies )
Sažetak:
Emocije su jedan od bitnih motivatora ponašanja potrošača, zato je njihovo pobuđivanje u procesu komunikacije od iznimne važnosti za uspješnost poslovnog subjekta. Oglasi, kao komunikacijske platforme, moraju posjedovati određene karakteristike kako bi pobudili određene emocije kod potrošača. Međutim, pobuđivanje određenog osjećaja ovisi i o kategoriji proizvoda. Ovaj rad upozorava na potrebu uvažavanja kategorija proizvoda i imanentnih karakteristika oglasa tih kategorija proizvoda s ciljem izazivanja poželjnih emocija u potrošačima. Promatraju se kategorije mliječnih proizvoda i modne odjeće, koje, iako spadaju u potrošna dobra, pokazuju značajne razlike u načinu na koji određene karakteristike njihovih oglasa izazivaju različite emocije i/ili različit intenzitet emocija bilo da se radi o pozitivnim, toplim ili negativnim emocijama. Istraživanje se temelji na Edell i Burkeovoj (1987) skali osjećaja, a za istraživanje karakteristika oglasa korištena su istraživanja Janssensa i De Pelsmackera (2005) te Olney, Holbrook i Batre (1991). Primjena dobivenih spoznaja u formiranju oglasnih strategija može utjecati na njihovu učinkovitost, što je, uz ostale implikacije, bitan doprinos rada. Također, u radu su istaknute i preporuke za marketinške praktičare kako bi komunikacijske poruke mogle biti učinkovitije.
Izvorni jezik: HRV
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
EconLit
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija
Puni text rada: 824301.07-Dlacic_Ribaric_Barna-FINAL.pdf (tekst priložen 29. Lip. 2016. u 22:54 sati)
URL Internet adrese: https://hrcak.srce.hr/index.php?show=clanak&id_clanak_jezik=236015
file:///C:/Users/user/Downloads/07_Dlacic_Ribaric_Barna%20(1).pdf
URL cjelovitog teksta: file:///C:/Users/user/Downloads/07_Dlacic_Ribaric_Barna%20(1).pdf
Google Scholar: Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda
Upisao u CROSBI: Jasmina Dlačić (jasmina.dlacic@ri.t-com.hr), 29. Lip. 2016. u 16:56 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4