crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 904662

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina
Naslov: Planiranje i kupovina putovanja - proces odlučivanja na primjeru obiteljskog odmora
( Planning and buying a travel - decision-making on the example of family vacation )
Knjiga: Kupovno ponašanje turista
Urednik/ci: Slivar, Iva ; Alerić, Dražen ; Stankov, Uglješa
Izdavač: Sveučilište Jurja Dobrile, Fakultet ekonomije i turizma
Grad: Pula
Godina: 2017
Raspon stranica:: 101-110
ISBN: 978-953-7320-61-4
Ključne riječi: kupovno ponašanje, odlučivanje, obiteljski odmor
( buying behaviour, decision-making, family vacation )
Sažetak:
Ponašanje potrošača odnosno turista u procesu donošenja odluke o kupnji je složeno te se sastoji od više faza. Stoga, marketinški stručnjaci nužno moraju poznavati sve pojedine elemente i utjecaje na pojedine faze u procesu donošenja odluke o kupnji na turističkome tržištu. Kompleksnost samog procesa donošenja odluke o kupnji, koji je u većini emocionalna odluka, predstavlja izazov za marketinške stručnjake. Različiti utjecaji, pogotovo u fazi prikupljanja i procjene informacija dolaze većinom pomoću novih medija, kao što je Internet. Obiteljski odmor predstavlja važan element za turizam u Hrvatskoj, pogotovo za one destinacije koje su pozicionirane kao destinacije za obiteljski odmor. Radi važnosti obiteljskog odmora istraživanje se usmjerava na utvrđivanje određenih zakonitosti i trendova u procesu odlučivanja o obiteljskome odmoru. Rezultati istraživanja ukazuju da je moguće identificirati različite skupine utjecaja na proces donošenja odluka o obiteljskom odmoru. Dominantan utjecaj na proces odlučivanja ima žena ali se odluke ipak donose zajedničkim odlučivanjem. Prilikom odlučivanja najviše pozornosti se pridaje sadržajima u destinaciji te pristupačnosti cijena u destinaciji. Informacije o turističkoj ponudi se prikupljaju najviše putem Interneta ali i od prijatelja i poznanika koji imaju iskustvo s određenom turističkom destinacijom.
Projekt / tema: ZP UNIRI 2/16
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Ekonomija
URL Internet adrese: https://knjizaraum.hr/knjiga/kupovno-ponasanje-turista/
Upisao u CROSBI: Dina Lončarić (dinal@fthm.hr), 10. Stu. 2017. u 15:59 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4