Grad: Osijek
Godina: 2001
Stranica: 382
ISBN: 953633118-7
Ključne riječi: Lovstvo; divljač; lovište; bolesti
( Hunting; wildlife; game; hunting area; diseases )
PREDGOVOR Kolegij « ; ; Lovstvo» ; ; jedan je od najbogatijih interdisciplinarnih područja u svijetu biologije. Izučava se na gotovo svim fakultetima bioloških, biotehnoloških i srodnih znanosti, a ponajviše na šumarskim, veterinarskim i poljoprivrednim. Ovaj udžbenik namijenjen je studentima navedenih fakulteta, a ponajviše poljoprivrednih. Sadržaji poglavlja udžbenika « ; ; Lovstvo» ; ; esencijalni su za teorijsku i praktičnu spoznaju jedne od najstarijih ljudskih djelatnosti – lova. Znanstvene spoznaje iz ovog područja svakodnevno se proširuju, kao i u svim drugim znanstvenim granama. One su uključene u ovaj udžbenik, koliko je to dozvolilo nastavno gradivo na dodiplomskom studiju fakulteta. Zahvaljujem se autorima pojedinih poglavlja, koji su pored mene sudjelovali u njegovoj realizaciji: prof. dr. sci. Jasenki Topić, botaničarki s Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; doc. dr. sci. Marijanu Grubešiću, predstojniku Katedre za lovstvo Šumarskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; dr. sci. Janu Brni, znanstvenom savjetniku Hrvatskih šuma, Uprava šuma Osijek ; dr. sci. Tatjani Tušek, višem predavaču Visokog gospodarskog učilišta u Križevcima ; Tihomiru Florijančiću, dr. vet. med., mladom znanstveniku i asistentu na kolegiju Lovstvo na Poljoprivrednom fakultetu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku te mr. sci. Pavlu Dragičeviću i Kseniji Vukušić, dipl. ing. agr. suradnicima Poljoprivrednog fakulteta u Osijeku. Izraze svoje najdublje zahvalnosti iskazujem recenzentima prof. dr. sci. Dominiku Ragužu, prof. dr. sci. Ljudevitu Ilijaniću, prof. dr. sci. Mirku Potočnjaku, te prof. dr. sci. Damiru Miheliću, čije smo primjedbe uvažili i uvrstili u udžbenik. Svima koji budu izučavali kolegij Lovstvo pomoću ovog udžbenika, koji je prvi u hrvatskoj državi, kao i čitateljima, unaprijed zahvaljujemo na sugestijama koje budu dostavljali autorima pojedinih poglavlja, a koji će ih nastojati prihvatiti.