crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 189335

Zbornik radova

Autori: Pibernik, Jesenka; Vujnović, Marina
Naslov: Uloga grafičkog dizajnera u kreiranju identiteta poduzeća
( Role of the graphic designer in corporate identity creation )
Izvornik: 8. savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija "Blaž Baromić" : zbornik radova / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.). - Zagreb ; Senj : Grafički fakultet Sveučilišta ; Ogranak Matice hrvatske , 2004. 53-56 (ISBN: 953-96020-2-5).
Skup: Savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić (8 ; 2004)
Mjesto i datum: Lovran, Zagreb, 23.-24.09.2004.
Ključne riječi: doživljaj; estetska percepcija; grafički dizajn
( experience; aesthetic perception; graphic design )
Sažetak:
Rad istražuje utjecaj Johna Deweya, jednog od najvećih američkih filozofa pragmatizma, i čikaške škole socijalne misli (Chicago School of Social Thought) na rad grafičkog dizajnera Paula Randa, kreatora čuvenog logotipa za IBM. Za Deweya je karakterističan povijesni pristup znanosti koji filozofske probleme sagledava kao refleksije stvarnih praktičnih problema nastalih kroz društvene i znanstvene promjene. Deweyeva teorija estetike, prema njegovim riječima, "bavi se iznalaženjem prirode umjetničkih djela i uživanja u njihovoj percepciji" (Dewey, 1934). Ista se teorija na polju grafičkog dizajna može iskoristiti pri iznalaženju odgovora na pitanja: "Na koji način grafički dizajn doprinosi društvenoj konstrukciji stvarnosti? Da li grafički dizajner stvara nova značenja ili samo prepoznaje i na kreativan način komunicira već postojeća značenja?"
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4