crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 290023

Knjiga

Urednik/ci: Mikić, Vesna
Naslov: Studij arhitekture : izbor studentskih radova 2001./2002. = Architecture : selected student works : 2001/2002
( Univesity of Zagreb, Faculty od Architecture, 2001/02 architecture - selected student works )
Vrsta knjige: priručnik
Formalni urednik/ci: Mirković, Đuro ; Filipović, Nikola ; Obad-Šćitaroci, Mladen ; Crnković, Ivan ; Berto-Vrček, Jasenka ; Lipovac, Nenad ; Rogić, Ivan
Izdavač: Arhitektonski fakultet
Grad: Zagreb
Godina: 2003
Stranica: 215
ISBN: 953-6229-26-9
Prevodilac: Borić, Neda
Ključne riječi: Arhitektonski fakultet; studij arhitekture; studentski radovi; nastavni plan; organizacija nastave; Zagrebačka škola arhitekture
( Univesity of Zagreb; Faculty od Architecture; architecture; selected student works; Zagreb school of architecture )
Sažetak:
Izabrani studentski radovi Arhitektonskog fakulteta školske godine 2001/02 rezultat su zajedničkog rada studenata i nastavnika na prezentaciji našeg programa studija unutar srednjoeuropskog kulturnog kruga, koji u osnovi želi biti suvremen i interdisciplinaran. Naš fakultet jedina je visokoškolska ustanova za obrazovanje arhitekata u Hrvatskoj i s ponosom ističem da svestranost, razina znanja i uspješnost naših studenata, mladih diplomiranih arhitekata, potvrđuje naš plan i program kao i angažman nastavnika. Fakultet nudi i studij dizajna kao i niz različitih postdiplomskih programa: arhitekturu, prostorno planiranje, urbanizam, parkovnu arhitekturu i graditeljsko nasljeđe te doktorski studij.
Izvorni jezik: hrv-eng
Kategorija: Pregledna
Znanstvena područja:
Arhitektura i urbanizam
Napomene:
Poučavati ne znači ponavljati što već znaš nego se suočiti s onim što još ne znaš. U suprotnom, pouka je puka retorika / Lebbeus Woods/. Na učiteljima je da postavljaju teška pitanja.



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4