crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 296947

Časopis

Autori: Puzić, Saša; Doolan, Karin; Dolenec, Danijela
Naslov: Socijalna dimenzija 'Bolonjskog procesa' i (ne)jednakost šansi za visoko obrazovanje: neka hrvatska iskustva
( Social dimension of the Bologna Process and (Un)Equality of Chances of Getting Higher Education: Some Croatian Experiences )
Izvornik: Sociologija sela (0038-0326) 2-3 (2006), 172-173; 221-243
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: visoko školstvo; Bolonjski proces; socijalna dimenzija; Bernstein; Bourdieu; kulturni kapital; kulturna reprodukcija; društveno isključivanje; statusne grupe; studentska populacija
( higher education; the Bologna Process; the social dimension; Bernstein; Bourdieu; cultural capital; cultural reproduction; social exclusion; status groups; student population )
Sažetak:
Osnovni cilj rada je naglašavanje važnosti socijalne dimenzije reforme visokog školstva u Hrvatskoj i Europi, imajući pritom u vidu činjenicu, da je iznalaženje europskih političkih preporuka za poboljšanje kvalitete i pravednosti javnih sustava visokog obrazovanja osnovna zadaća ministarskih konvencija Bolonjskog procesa. Sukladno tome, pokušava se odgovoriti na pitanja doprinose li, na normativnoj razini, institucije visokog obrazovanja uklanjanju nejednakosti u pristupu i sudjelovanju u visokom obrazovanju, odnosno na koji se način učešće u visokoškolskom obrazovanju posreduje širim društvenim statusom. Analizi ovih pitanja pristupa se u tri koraka: najprije se na osnovi analize službenih dokumenata Bolonjskog procesa konceptualno određuje "socijalna dimenzija" visokog obrazovanja ; potom se daje kratki pregled karakterističnih teorijskih pristupa vezanih uz tematiku obrazovne i socijalne nejednakosti ; da bi se na kraju analizirali neki normativni aspekti sustava visokog obrazovanja u Hrvatskoj i dostupni empirijski podaci vezani uz socijalne karakteristike hrvatskih studenata/ica.
Projekt / tema: 0100504
Izvorni jezik: hrv
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Sociologija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Socijalna dimenzija 'Bolonjskog procesa' i (ne)jednakost šansi za visoko obrazovanje: neka hrvatska iskustva
Upisao u CROSBI: Danijela Dolenec (danijela@idi.hr), 3. Svi. 2007. u 16:33 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4