crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 296962

Ostalo

Autori: Dolenec, Danijela
Naslov: Velika Britanija i Bolonjski proces: Britancima je prioritet reforma sustava financiranja obrazovanja
( Great Britain and the Bologna Process: For Britain the priority is reform in financing higher education )
Izvornik: Vjesnik
Vrsta: Popularan rad
Godina: 2005
Ključne riječi: financiranje visokog obrazovanja; školarine; javna odgovornost
( financing higher education; tuition fees; public good )
Sažetak:
Danas u Engleskoj u visokom obrazovanju sudjeluje 43 posto osoba od 18 do 30 godina starosti. Prema vladinoj Strategiji razvoja visokog obrazovanja iz 2003. godine, osnovni su ciljevi Blairove vlade glede reforme visokog obrazovanja daljnje proširenje sudjelovanja u visokom obrazovanju te snažnije usmjeravanje visokog obrazovanja ka generiranju gospodarskog rasta. Što se tiče doprinosa gospodarskom rastu, strategija britanski visokoobrazovni sustav smješta u natjecateljsku utakmicu na svjetskoj razini - britanska su sveučilišta među najcjenjenijima u svijetu i vlada želi omogućiti sveučilištima, kako dostatna sredstva, tako i autonomiju u formuliranju razvojne politike kako bi se mogla natjecati sa najjačima.
Projekt / tema: 0100504
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Politologija
Upisao u CROSBI: Danijela Dolenec (danijela@idi.hr), 3. Svi. 2007. u 17:47 sati
Napomene:
Prilog je tiskan u sklopu "Vjesnikova" izdanja od četvrtka 14. travnja 2005., a u svrhu informiranja srednjoškolaca, studenata, akademske zajednice, te sindikata zaposlenih u srednjem i visokom školstvu Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa je 50.000 primjeraka poslalo nadležnim institucijama diljem zemlje.



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4