Izdavač: Medicinska naklada
Godina: 2008
Stranica: 673
ISBN: 978-953-176-348-4
Prevodilac: Melita Valentić-Peruzović, Iva Alajbeg, Davor Illeš, Ivica Pelivan, Melita Vazdar, Ana Perišić Mijić
Ključne riječi: temporomandibular disorders; occlusion; occlusal therapy; pain; occlusal splint
Svrha udžbenika „Temporomandibularni poremećaji i okluzija", je iznošenje logičnog i praktičnog pristupa istraživanju okluzije i mastikatorne funkcije. Udžbenik je podijeljen u četiri glavna dijela. Prvi dio se sastoji od šest poglavlja koja donose normalne anatomske i fiziološke karakteristike mastikatornog sustava. Razumijevanje normalnih okluzijskih odnosa i mastikatorne funkcije ključno je za razumijevanje disfunkcije. Drugi dio se sastoji od četiri poglavlja koja se bave etiologijom i prepoznavanjem čestih funkcijskih poremećaja mastikatornog sustava. U ovom je izdanju dodana znatna dokumentacija koja to potkrepljuje. Šest poglavlja u Trećem dijelu donose racionalne metode liječenja temporomandibularnih poremećaja u skladu sa signifikantnim etiološkim čimbenicima. Dodana su recentna istraživanja koja podupiru postojeće načine liječenja ali i otvaraju prostor novim promišljanjima. Četvrti dio donosi četiri poglavlja koja se bave specifičnim razmatranjima za trajnu okluzijsku terapiju. Namjera udžbenika Temporomandibularni poremećaji i okluzija" je razvijanje razumijevanja i racionalnog pristupa istraživanju mastikatorne funkcije i okluzije. Da bi olakšali čitatelju opisali smo određene tehnike. Treba shvatiti da je svrha tehnike postizanje određenih ciljeva liječenja. Postizanje tih ciljeva značajan je faktor, a ne tehnike same po sebi. Tehnika koja postiže cilj liječenja prihvatljiva je dok ostvaruje taj cilj na relativno konzervativan i jeftin način, imajući na umu najbolji interes pacijenta.
Projekt / tema: 065-0650448-0957
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Znanstvena