crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 333314

Zbornik radova

Autori: Holenko, Martina; Hoić-Božić, Nataša
Naslov: The Teacher's Role in Moderated Online Course
Izvornik: 30th International Convention Proceedings, Conference: Computers in Education MIPRO 2007 / Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka (ur.). - Rijeka : MIPRO , 2007. 137-141 (ISBN: 978-953-233-029-8).
Skup: MIPRO 2007
Mjesto i datum: Opatija, Hrvatska, 21 - 25.05.2007.
Ključne riječi: moderated online course; Geometer's Sketchpad software; LMS
Sažetak:
This paper presents The Geometer's Sketchpad moderated online course designed and realized with the AHyCo LMS at the Faculty of Philosophy in Rijeka. This online course is intended to be used by students and teachers of mathematics interested in using The Geometer's Sketchpad software. Moderated online course promotes continuous pedagogical guidance and communication between the students and the tutor. The tutor's role in the education process is not only to transfer the knowledge, but to motivate and support students in learning. Therefore, new challenges are pushed upon both the students and the tutors in an online learning environment. Learning and teaching activities during « ; The Geometer's Sketchpad» ; online course with the emphasis on the tutor's role are described.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Projekt / tema: 036-0361983-2019
Izvorni jezik: ENG
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Računarstvo
Upisao u CROSBI: natasah@ffri.hr (natasah@ffri.hr), 29. Tra. 2008. u 12:34 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4