crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 333701

Zbornik radova

Autori: Ledić, Jasminka; Ćulum, Bojana; Pavić-Rogošić Lidija
Naslov: Razumijevanje održivog razvoja: gdje smo i kuda idemo?
( Understanding sustainable development:Where are we and where are we going? )
Izvornik: Cjeloživotno učenje za održivi razvoj - Svezak 1 / Uzelac, V., Vujičić, L. (ur.). - Rijeka : Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet u Rijeci , 2008. 273-285 (ISBN: 978-953-98445-4-5).
Skup: Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Mjesto i datum: Plitvice, Hrvatska, 20.-22.05.2008.
Ključne riječi: obrazovanje za održivi razvoj; stavovi o održivom razvoju; znanje o održivom razvoju; navike za održivi razvoj; uvjerenja o održivom razvoju
( education for sustainable development; SKA (skills; knowledge and attitudes) towards sustainable development )
Sažetak:
U radu se prikazuju rezultati istraživanja o konceptu održivog razvoja, provedenog na studentima Sveučilišta u Rijeci. Cilj istraživanja je ispitati informiranost i razumijevanje koncepta održivog razvoja te s konceptom povezane stavove i ponašanje. Imajući u vidu nepostojanje sustavne brige o promociji ideje održivog razvoja kroz sustav obrazovanja te slab interes medija za njegovu promociju, pošlo se od pretpostavke da ispitanici slabo poznaju ideju održivog razvoja, da ju gotovo u potpunosti identificiraju s područjem zaštite okoliša, te da, kao posljedica toga, njihovi stavovi i životne navike ne daju garancije za potreban pristup ovome području. Dodatne aspiracije istraživanja usmjerene su na promociju ideje održivog razvoja pa se analiziraju stavovi ispitanika o mogućnostima stjecanja informacija i znanja o održivom razvoju i čimbenicima (organizacije, institucije, mediji, neformalno obrazovanje, itd.) koji se mogu pojaviti kao nositelji dominantnih uloga u promociji koncepta održivog razvoja.
Vrsta sudjelovanja: Pozvano
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 009-0000000-0931, 066-0661686-1121
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija
Upisao u CROSBI: bculum@ffri.hr (bculum@ffri.hr), 29. Tra. 2008. u 17:06 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4