crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 34578

Zbornik radova

Autori: Kovač, Vesna; Ledić, Jasminka; Rafajac, Branko
Naslov: Uvođenje i priprema asistenata na visokim učilištima za nastavu
( Preparation of Higher Education Assistants for Teaching )
Izvornik: Zbornik radova sa Drugog međunarodnog znanstvenog kolokvija Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju (The Teacher as a Contributor to Quality in Education) / Rosić, Vladimir (ur.). - Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci , 1999. 41-48.
Skup: Drugi međunarodni znanstveni kolokvij Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju (The Teacher as a Contributor to Quality in Education)
Mjesto i datum: Rijeka, Hrvatska, 25-26.03.1999.
Ključne riječi: visoko obrazovanje; visokoškolska nastava; sveučilišni asistenti
( higher education; higher education teaching; teaching assisstants )
Sažetak:
U radu se raspravlja o potrebi uvođenja programa sustavnog uvođenja i pripreme asistenata na visokim učilištima za nastavu, ali i za ulazak u akademsku zajednicu. Pri tom treba uvažavati specifičnost uloge ove populacije u akademskom okružju, razvojne faze kroz koje prolaze, s obzirom na odnos prema studentima, disciplini koju poučavaju i stavu prema autoritetima, a potrebno je voditi i računa o specifičnim problemima koje asistenti identificiraju u svojoj praksi. U svijetu postoji ponuda programa osposobljavanja i usavršavanja asistenata u tom kontekstu koji egzistiraju na različitim razinama unutar institucija visokog obrazovanja. Imajući u vidu iskustva stranih institucija, ali i specifičnosti naše prakse visokog obrazovanja, ističe se potreba razvijanja modela osposobljavanja i usavršavanja nastavnika na visokim učilištima u kojem će se osobita pozornost usmjeriti i na asistente, uvažavajući osobitosti njihove uloge i implikacije te uloge na budućnost visokog obrazovanja.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Međunarodna recenzija
Projekt / tema: 000913
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4