crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 34582

Časopis

Autori: Kovač, Vesna; Ledić, Jasminka; Rafajac, Branko
Naslov: Kriteriji uspješne visokoškolske nastave: pristup istraživanju
( The quality criteria of higher education teaching: approach to a research )
Izvornik: Napredak (1330-0059) 139 (1998), 3; 298-306
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: visoko obrazovanje; visokoškolska nastava; kvaliteta visokoškolske nastave; kriteriji kvalitete visokoškolske nastave
( higher education; higher education teaching; quality of higher education; higher education quality criteria )
Sažetak:
U radu se daje pregled istraživanja o kriterijima uspješne nastave u visokom obrazovanju i iznosi nacrt istraživanja projekta Kvaliteta visokoškolske nastave: kriteriji, stanje i model usavršavanja visokoškolske nastave u cilju izgradnje kulture kvalitete, čiji je cilj definirati međunarodno prihvaćene kriterije kvalitete visokoškolske nastave (s osobitim naglaskom na aspekte povezane s didaktičkom kompetencijom nastavnika), odrediti koliko se ovi kriteriji poštuju u praksi našeg visokog obrazovanja, a na osnovi toga i specifičnih potreba nastavnika razviti model didaktičkog usavršavanja visokoškolskog nastavnika koji gradi kulturu kvalitete na sveučilištu. Istraživanjem se želi utjecati na izgradnju sustavnog usavršavanja visokoškolske nastave, što je jedan od uvjeta za uključivanje naših sveučilišta u svjetske trendove visokog obrazovanja.
Projekt / tema: 000913
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Pedagogija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Kriteriji uspješne visokoškolske nastave: pristup istraživanju



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4