crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 348712

Disertacija

Autor: Dedić, Matija
Naslov: Komunikološka uloga boje u grafičkom dizajnu
( Communicological role of colour in graphic design )
Vrsta: diplomski rad
Fakultet: Grafički fakultet
Sveučilište: Sveučilište u Zagrebu
Mjesto: Zagreb
Datum: 30.10.
Godina: 2007
Stranica: 51
Mentor: Pibernik, Jesenka
Ključne riječi: boja; ton; svjetlina; sheme boja; krug boje; pozadina
( colour; hue; light; colour schemes; colour wheel chart; background )
Sažetak:
Više od bilo kojeg drugog elementa dizajna, boja ima utjecaj da nas učini svjesnim o onome što vidimo. Boja defi nira svijet oko nas i naše osjećaje. Boja se može opisati na dvije različite metode ili dvije točke gledanja - objektivno i subjektivno. Boja se može defi nirati kao psihofi zikalni fenomen induciran svjetlom ili osjećaj koji u mozgu izaziva svjetlost emitirana od nekog izvora ili refl ektirana s površine nekog tijela. Psihologija boje je osjet svjetlosti koji se prenosi do mozga kroz oko. U pokušaju da se shvati važnost boje u našim životima, teoretičari boje od davnina do danas su pokušavali objasniti i znanstveno i psihološki djelovanje boje. Pamćenje, iskustvo, inteligencija i kulturološko nasljeđe jako utječu na percepciju boje kod ljudi. Korištenjem različitih kombinacija boje i različitih vrijednosti atributa boje, postižu se određeni efekti u dizajnu.
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Grafička tehnologija
Upisao u CROSBI: jpiberni@grf.hr (jpiberni@grf.hr), 10. Svi. 2008. u 16:48 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4